کارلوس کی روش این لقب الکس فرگوسن برای خود برداشته است!
همه سر الکس فرگوسن را با نام رئیس صدا می زنند حتی کارلوس کی روش, لقبی که کی روش آن را برای خود نیز برداشته است!

رئیس لقب همیشگی سر الکس فرگوسن

درحالی که حالا تقریبا همه اهالی فوتبال می دانند ضایعه مغزی و خونریزی ایجاد شده برای سر الکس 76 ساله به خیر گذشته اما هنوز خیلی از اهالی فوتبال در شوک آن اتفاق هستند.

یکی از اولین هایی که برای سرالکس فرگوسن پیام داد ، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی بود. بعد از او کریس رونالدو برای سلامتی استاد دعا کرد. هر دوی این ها، از نزدیکان به سِر در دوران شکوهش بودند.

فرگوسن در همه 26سالی که در منچستر بود، برای شاگردان و دستیارانش سرمربی نبود. همه او را رئیس صدایش می کردند. او مدیر تیم بود. همه کاره اش. حتی کی روش هنوز هم وقتی قرار است از سر الکس اسم ببرد، او را رئیس می خواند.

سرمربی تیم ملی البته این الگو را از استادش گرفته و سعی می کند در تیم ایران غیر از سرمربی، مدیر تیم هم باشد و برای همین خیلی از دستیارانش او را رئیس صدا می کنند کسی به او مربی نمی گوید. او هم تقریبا با همان مدل مرد اسکاتلندی در منچستر سعی می کند بازیکنان و دستیاران و مدیران فوتبال را در راه کمک به فوتبال ملی مدیریت کند.

شاید به همین دلیل است که او گاهی اینچنین خشن برای خواسته هایش می تازد. او تقریبا همان مدل سرالکس بودن را سعی کرده اینجا پیاده کند و در عمل موفق هم بوده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir