علت تعویض غیرمنتظره و هوشمندانه امیر قلعه نویی مشخص شد
کادرفنی تیم فوتبال ذوب آهن در بازی مقابل استقلال یک تعویض عجیب انجام داد.

تعویض بازیکن ذوب آهن در دقیقه 19 بازی با استقلال

امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن برای شکست دادن استقلال برنامه های زیادی در سر داشت. او در دقایق ابتدایی بازی، به یکباره دست به تعویض زد تا فشار را از روی خط دفاع تیمش بردارد. محمد ستاری در دقیقه 19 از زمین بازی خارج شد و جای خود را به قاسم حدادی فر داد. به معنای دیگر، قلعه نویی یک مدافع چپ را بیرون کشید تا به یک هافبک دفاعی بازی بدهد.

این موضوع وقتی عجیب می شود که بدانید در هفته 22 لیگ برتر که روز 15 بهمن 1396 در همین ورزشگاه فولاد شهر بین ذوب آهن و استقلال برگزار شد، ستاری در دقیقه 35 با دستور قلعه نویی از ترکیب تیمش خارج شد و جای خود را به قاسم حدادی فر داد. در آن بازی، استقلال در دقیقه 31 توسط وریا غفوری که بازیکن مقابل ستاری بود، به گل رسید. رسانه ها در مورد این تعویض نوشتند ستاری عملکرد بدی برابر غفوری داشت و به همین خاطر، قلعه نویی در نیمه اول دست به یک تعویض تاکتیکی زد.

درست همین شرایط در بازی آسیایی ذوب آهن مقابل استقلال رقم خورد. ستاری از اول به میدان رفت اما مقابل وریا کم آورد تا قلعه نویی دست به تعویض زودهنگام این بازیکن زده و بار دیگر در بازی مقابل استقلال و در حالی که خودش به ستاری از ابتدا میدان داده بود، او را از زمین بیرون بکشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی