جواب منفی علیرضا جهانبخش به منچستریونایتد!
مدیربرنامه های علیرضا جهانبخش اعلام کرد که چندسال قبل باشگاه منچستریونایتد خواهان جذب این بازیکن بوده است!

علاقه منچستریونایتد به علیرضا جهانبخش

 در شرایطی كه علیرضا جهانبخش یكی از مهم‌ترین سوژه‌های بازار نقل و انتقالات اروپا در فصل جدید محسوب می‌شود، مدیر برنامه‌های آقای گل لیگ هلند در صحبت‌های جدیدش مدعی شده چند سال قبل منچستریونایتد هم به دنبال جذب علیرضا بوده است.

امیر هاشمی‌مقدم در این خصوص گفته: می‌خواهم چیزی را برای اولین بار بگویم. همان زمانی كه علیرضا در تیم نایمخن حضور داشت سه مرتبه اعضایی از باشگاه منچستریونایتد برای دیدن علیرضا به هلند آمدند اما همان زمان من به آنها گفتم نه علیرضا بازیكنی است كه فعلاً در منچستر بازی كند و نه منچستر تیمی است كه به درد علیرضا بخورد. ما سعی كردیم با حرفه‌ای‌گری راه را برای پیشرفت جهانبخش باز كنیم و زیاد در فضای افسانه‌سازی و خواب دیدن نرفتیم.

او در ادامه در خصوص وضعیت فعلی این بازیكن ادامه داد: «جهانبخش در پست هافبك راست بازی می‌كند ولی می‌تواند در هر دو جناح برای تیمش بازی كند. در دریبل و پاس او در سطح بسیار بالایی قرار دارد. سوای همه اینها او یك گلزن بسیار خوبی هم هست. من الان نمی‌توانم چیزی را به صورت رسمی تأیید كنم ولی می‌دانم ناپولی ابراز تمایل كرده و مدتی است جهانبخش را زیر نظر داشته است. بیش از اینها نمی‌توانم توضیح دهم. فقط می‌توانم این را بگویم چند تن از مدیر برنامه‌های باشگاه ناپولی برای دیدن بازی جهانبخش به هلند هم آمدند. جهانبخش بازیكن بسیار جاه‌طلبی است و برای او خیلی مهم است در تیم جدیدی هم كه می‌رود بازیكن مهمی باشد. ناپولی باشگاه بزرگی است و بازیكنان بزرگی در اختیار دارد و پوشیدن پیراهن این تیم قطعاً ارزشمند خواهد بود.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی