نکته عجیب درباره معرفی پیراهن فصل بعد رئال مادرید: عدم حضور رونالدو! عکس
در جریان معرفی لباس فصل بعد رئال مادرید, رونالدو حضور نداشت و حالا بحث رفتن و جدایی وی حسابی داغ شده است.

چرا رونالدو در معرفی پیراهن فصل بعد رئال مادرید نبود؟

بعد از فینال شنبه شب در کیف اکراین که با برد 3-1 رئال مادرید مقابل لیورپول و سومین قهرمانی متوالی مادریدی ها همراه بود، اخبار قابل توجهی درباره کریس رونالدو منتشر شد.

اینکه رونالدو به خبرنگاران گفته روزهای خوبی با رئال داشته و شاید فصل آینده در این تیم حضور نداشته باشد. درستی این خبر ثابت نشد تا جایی که رونالدو در میدان اصلی شهر مادرید و در جریان جشن رئالی ها پس از بازگشت از کیف وقتی میکروفن را در دست داشت خطاب به هواداران گفت: "فصل بعد هم با شما خواهم بود."

تا اینجا شنیدن این جمله از رونالدو خیال هواداران را راحت کرده بود. ولی اتفاقی که روز گذشته در جریان معرفی رسمی لباس های فصل آینده رئال رخ داد قابل توجه بود.

صفحات مجازی رسمی باشگاه رئال مادرید در حالی عکس های از بازیکنان به همراه کیت جدید را معرفی کرد که اثری از رونالدو در عکس ها و فیلم ها نبود. این فرضیه وجود دارد که شاید چون رونالدو با کمپانی نایکی قرارداد دارد در چنین برنامه ای شرکت نکرده.

اما از سوی دیگر تجربه نشان داده بازیکنانی که در انتهای فصل برای معرفی لباس فصل بعد دیده نمی شوند، رفتنی هستند. مثل اتفاقی که برای کوئنترائو و پپه رخ داد.

ضمن اينكه فرصيه بعدی با صحبت های خبرنگار مشهور سايت گل به وجود مي آيد. پينرو درباره عدم حضور رونالدو گفته مسئله رفتن مطرح نيست و رونالدو در روز تصويربرداری به دلايل شخصي نتوانسته حضور پيدا كند.

با این باید دید کدام فرضیه ایجاد شده درست است و آیا رونالدو رئال را ترک خواهد کرد یا اینکه با ماندن در این تیم به دنبال توپ طلای بعدی و کسب ششمین لیگ قهرمانان خواهد بود.


لباس فصل بعد رئال مادرید

لباس فصل بعد رئال مادرید



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir