گمانه زنی؛ علیرضا جهانبخش در زمان پنالتی به رونالدو چه گفت؟
علیرضا جهانبخش در زمان پنالتی زدن رونالدو, با او صحبت هایی کرده اما مشخص نیست که دقیقا چه چیزی گفته است.

علیرضا جهانبخش به رونالدو چه میگفت؟

بعد از اعلام پنالتی به سود پرتغال که با زرنگی رونالدو، ناشی‌گری عزت‌اللهی و ویدئوچک به دست آمد علیرضا جهانبخش سراغ رونالدو رفت و دو بار جمله‌ای به او گفت که می‌توان محتوای کلامش را حدس زد. جهانبخش در حالی که دستش را مقابل دهانش گرفته بود تا حرف‌هایش لبخوانی نشود اما ول‌کن رونالدو نبود و می‌خواست هم ناراحتی‌اش را از کار رونالدو ابراز کند هم روحیه او را به هم بریزد.

حدس زدن حرف‌های دقیق شماره 18 تیم ملی اصلا راحت نیست اما احتمالا او به رونالدو گفته با حیله‌گری داور را تحت تاثیر قرار داده و به نوعی او و آرایش ویدئویی را فریب داده است. هرچند کریس ظاهرا به این حرف‌ها توجهی نمی‌کرد و نگاهش تنها به توپ و دروازه پیش رویش بود اما بدون شک کلام جهانبخش در گل نشدن آن پنالتی تاثیرگذار بوده است. مطمئنا اگر پنالتی رونالدو تبدیل به گل می‌شد و نتیجه بازی به 2 بر صفر تغییر می‌یافت شکست تیم ملی حتمی بود اما مهار توپ کریس توسط بیرانوند روحیه تیم ملی برای بازگشت را دوچندان کرد.

جهانبخش بعد از پایان بازی به خبرنگاران در این باره حرفی نزد اما درباره حذف تیم ملی گفت: «این نتیجه و نرفتن به مرحله بعدی یک ناامیدی بزرگ برای ما بود، چرا که همه چیز را برای پیروزی در خودمان می‌دیدیم. ما تلاش خودمان را کردیم و سعی‌ کردیم همه کاری انجام بدهیم تا پیروز شویم. کاری به نتیجه دیدار اسپانیا و مراکش نداشتیم و تمام تمرکزمان بر روی کسب سه امتیاز بود. چند فرصت نیز به دست آوردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir