انتشار نامه خداحافظی رونالدو با هواداران رئال مادرید
کریستیانو رونالدو با قراردادی 4 ساله به تیم یوونتوس ایتالیا پیوست و با بیانیه ای از هواداران رئال مادرید خداحافظی کرد.

قرارداد 4 ساله کریستیانو رونالدو با یوونتوس

کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم رئال مادرید ساعاتی پیش به طور رسمی این تیم را ترک کرد و راهی یوونتوس شد. رونالدو با انتشار متنی ضمن تایید این انتقال از هواداران رئال مادرید هم خداحافظی کرد.

متن نامه رونالدو به شرح زیر است:

" این سال های حضور در رئال مادرید و در این شهر احتمالا بهترین سالهای زندگیم بود.

به این باشگاه و هوادارانش درود می فرستم. فقط می توانم از تمامی کسانی که به من عشق ورزیدند تشکر کنم.

به هر حال فکر می کنم حالا زمان بازشدن یک دوره جدید در زندگیم رسیده است و به همین خاطر از باشگاه خواستم انتقال مرا قبول کند. فکر می کنم این راهش باشد و از همه و مخصوصا از هواداران خواهش می کنم که مرا درک کنند.

این 9 سال واقعا فوق العاده بود. 9 سال خاص. زمان شگفت انگیزی برایم بود و البته سخت چون در رئال مادرید انتظارات همیشه خیلی بالا است. هیچوقت فراموش نمی کنم که چقدر در اینجا از فوتبال لذت بردم.

هم تیمی های شگفت انگیزی در زمین و رختکن در این تیم داشتم. گرمای بی نظیری از هواداران دریافت کردم و باهم 3 قهرمانی پیاپی اروپا و 4 قهرمانی در 5 سال کسب کردیم و در کنار آنها به 4 توپ طلا و 3 کفش طلا رسیدم. همه دوران حضورم در این باشگاه فوق العاده بود.

رئال مادرید قلب مرا تسخیر کرد و همچنین قلب خانواده ام را. برای همین بیشتر از همیشه می گویم : از این باشگاه، از رئیس، از مدیران، هم تیمی ها، مربیان، پزشکان و تمام کسانی که در باشگاه کار می کنند تشکر می کنم.

بی نهایت از هواداران تشکر می کنم و همچنین از فوتبال اسپانیا. در این 9 سال عالی بازیکنان بزرگی در مقابل من بودند. به همه آنها احترام می گذارم و درود می فرستم.

خیلی فکر کردم و حالا زمان شروع یک دوره جدید است. هرجا که باشم حس می کنم این پیراهن و سانتیاگو برنابئو بخشی از من است.
از همه ممنونم. مثل اولین باری که 9 سال پیش در استادیوم گفتم : زنده باد رئال مادرید. "


باشگاه رئال مادرید هم در بیانیه ای متقابل اعلام کرده که به خواسته رونالدو احترام گذاشته و با جدایی او از رئال موافقت کرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir