تراکتورسازی چگونه بمب منفجر کرد؟
مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در اقدامی غیرمنتظره به تیم تراکتورسازی پیوستند و مشخص نیست چرا این بازیکنان به فوتبال ایران بازگشتند

حضور مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در تراکتورسازی

کاپیتان های اول و دوم تیم ملی جدیدترین خریدهای باشگاه تراکتورسازی هستند که دیشب از آنها رونمایی شد. مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در شرایطی دیشب با پیراهن باشگاه جدیدشان عکس یادگاری قرار گرفتند که صحبتهای چهار روز قبل باشگاه تراکتورسازی نشان می داد تبریزی ها قید حضور این دو بازیکن در تبریز را زده اند.

زنوزی در مصاحبه اش با خبرگزاری ایسنا گفته بود:" امسال هم ما به اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، رضا قوچان نژاد، رامین رضاییان و چندین بازیکن خوب تیم ملی پیشنهاد دادیم و حتی بحث رقم پیشنهادی هم نداشتیم و قصد داشتیم هر طور که شده این نفرات را جذب کنیم ولی این نفرات قصد حضور در فوتبال ایران را نداشتند."

زنوزی 6 روز قبل هم در یک کنفرانس خبری به این نکته اشاره کرده بود که بازیکنان ملی پوش مورد نظر او، به خاطر ماندن در تیم ملی نمی خواهند حضور در لیگهای اروپایی را از دست بدهند.

با این همه معلوم نیست چه اتفاقی در مذاکرات تراکتورسازی با مسعود و اشکان رخ داده که این دو بازیکن تصمیم گرفته اند فوتبالشان را در لیگ برتر ادامه دهند. شاید رقم پیشنهادی مالک تراکتورسازی به این دو بازیکن آنقدر وسوسه انگیز بوده که آنها قید ادامه فوتبالشان در اروپا را زده اند و شاید هم شایعاتی که درباره پایان حضور این دو بازیکن در تیم ملی مطرح شده بود، صحت داشته است.

البته اشکان چند روز قبل شایعه خداحافظی از تیم ملی را تکذیب کرده و گفته بود که می خواهد در جام ملتها هم تیم ملی را همراهی کند. زمان، همه چیز را درباره انگیزه مسعود و اشکان برای حضور در تراکتورسازی مشخص خواهد کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir