علاقه کره جنوبی برای به خدمت گرفتن کارلوس کی روش
گویا مسئولان کره جنوبی برای به خدمت گرفتن کارلوس کی روش, ابراز تمایل کرده اند

کی روش سرمربی کره جنوبی می شود؟

در پی ناکامی تیم ملی کره جنوبی از صعود به مرحله حذفی مسابقات جام جهانی 2018، فدراسیون فوتبال این کشور در تلاش است سرمربی جدیدی استخدام کند.در این بین نشریه مارکای اسپانیا از کارلوس کی روش و خوان کارلوس اوساریو، سرمربی مکزیک در جام جهانی روسیه به عنوان دو گزینه اصلی کره ای ها نام برده است.

این در حالی است که پیش از این از زلاتکو دالیچ که کرواسی را به فینال جام جهانی رساند،هم به عنوان دیگر نامزد مربیگری تیم ملی کره جنوبی تام برده می شد.

مارکا می نویسد، بازی های خوب مکزیک در جام جهانی 2018 روسیه در سایر نقاط جهان نادیده گرفته نشده است. تا جایی که خوان کارلوس اوساریو سرمربی این تیم ، توجه فدراسیون فوتبال کره ای را به خود جلب کرده است.

آنها این مربی کلمبیایی را به عنوان یکی از قوی ترین گزینه ها برای جایگزینی شین تائه یونگ، سرمربی تیم ملی خود، در نظر دارند. 

اوساریو به همراه با کارلوس کی روش نامزدهای ترجیحی برای تصدی تیم ملی کره جنوبی هستند.

 فدراسیون فوتبال کره جنوبی قصد دارد تا با این دو نامزد وارد گفتگو شود.البته پیشتر رئیس فدراسیون کره عنوان کرده بود با نامزدهای موردنظر خود صحبت هایی داشته است.

نکته جالب این است که اوساریو با تیم ملی مکزیک در بازی دوم مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه 2-1 کره را شکست داد، و همین امر باعث شد شین تائه یونگ پس از دو شکست اول مقابل سوئد و مکزیک بسیار مورد انتقاد قرار بگیرد. هرچند که تیم کره جنوبی در آخرین دیدار برابر آلمان، پیروزی تاریخی را به دست آورد و قهرمان جهان را (2-0) شکست داد.

کره جنوبی از ژانویه 2019 مسابقات جام ملت های آسیا را در پیش دارد؛ رقابت هایی که چهار سال پیش فینالیست آن بود اما بیش از نیم قرن است که نتوانسته این جام را بالای سر ببرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamnews.com