عصبانیت میناوند از گزارشگر بازی پرسپولیس؛ دوست دارم خفه اش کنم!
مهرداد میناوند از گزارشگر بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان حسابی شاکی شده است

میناوند: می‌خواهم بعضی از گزارشگران را خفه کنم!

گزارش عجیب گزارشگر جنوبی بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس یکی از سوژه‌های اصلی فوتبال ایران در هفته گذشته بود.

طفره رفتن این گزارشگر از گزارش اتفاقاتی که روی سکوها رخ می‌داد و همچنین طبیعی رفتار کردن او در صحنه‌های درگیری هواداران به شدت با انتقاد اهالی فوتبال روبرو شد. مهرداد میناوند پیشکسوت پرسپولیس هم جزو همین منتقدان است که حسابی از دست بعضی از گزارشگران شاکی است.

او می‌گوید: من فکر می‌کنم این آدم‎هایی که گزارش می‌کنند، خیلی از اختلافات را به وجود می‌‎آورند و کاملا یک‌طرفه گزارش می‌کنند. وقتی من به عنوان یک فوتبالی بازی را نگاه می‌کنم، می‌بینم که طرف فقط به خاطر این که چون سرمربی فلانی با او دوست است، با هم بده بستان دارند، از فلان بازیکن بدش می‌آید، می‌خواهد خودش را به 4-5 نشان بدهد.

شما بازی را بدون گزارش گوش کنید و ببینید. من فکر میکنم گزارشگر ها نقش مهمی در این اتحاد دارند. واقع‌بینانه یک تیمی حمله نمی‌کند ولی یک چیز دیگری می‌گویند، مردم عقل دارند، شعور دارند. آدم اعصابش خرد می‌شود!

من بعضی از این گزارشگران را حین گزارش ببینم، دوست دارم آنها را خفه کنم! یعنی نمی‌دانم، فوتبال یک زبان بین‎المللی است و شما نمی‌توانید عقده‌ها نسبت به یک بازیکن و تیم را خالی کنید. تیم بهتر را بگویید بدتر، بازیکنان ضعیف‌تر را بگویید بهتر! همین باعث تشنج می‌شود، طرف می‌‎آید شعار می‌دهد و می‌رود برای هفته بعد و انتقام گرفتن!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir