چک بازیکن بی حاشیه پرسپولیس برگشت خورد!
بدقولی مسئولان باشگاه پرسپولیس بابت پرداخت نشدن مطالبات مالی باعث شد تا چک محمد انصاری مدافع این تیم برای خرید خانه, برگشت بخورد

برگشت خوردن چک محمد انصاری

در حالی که از چندی قبل مسئولان باشگاه پرسپولیس قول‌هایی به بازیکنان تیم خود داده‌اند تا بتوانند بخشی از قرارداد بازیکنان را به حساب آنها واریز کنند اما تاکنون این اتفاق رخ نداده و پیگیری مسئولان این باشگاه برای تهیه پول هم تا اینجا به جایی نرسیده است. این در حالی است که پول ندادن به بازیکنان باعث شده تا برخی از بازیکنان این تیم در همین ابتدای لیگ برتر دچار مشکلاتی شوند.

یکی از این بازیکنان محمد انصاری است که حدود ۴ سالی می‌شود که در تیم پرسپولیس بازی می‌کند و در این سال‌ها همواره یکی از بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان پرسپولیس و حتی فوتبال ایران بوده است. او که پیش از شروع لیگ برتر با دو پیشنهاد 800 هزار دلاری از الکویت و تیم دیناموزاگرب کرواسی روبرو شد اعلام کرد که اگر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز نشود در این تیم خواهد ماند و در نهایت به قول خودش هم عمل کرد و قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد. انصاری در نیم فصل گذشته هم با پیشنهادی یک میلیون دلاری از لیگ چین روبرو شده بود که همان زمان اعلام کرد در پرسپولیس خواهد ماند.

با توجه به این شرایط همان روز تمدید قرارداد، مسئولان باشگاه پرسپولیس به انصاری قول‌هایی برای پرداخت مطالبات و تعهدات‌شان به او داشتند و روی همین وعده ها این بازیکن که به تازگی هم پدر شده اقدام به خرید یک ملک مسکونی برای خانواده‌اش کرد.

روی همین قول مسئولان باشگاه، انصاری هم چکی برای خرید خانه به فروشنده داد اما به دلیل واریز نشدن پول از سوی باشگاه پرسپولیس، این چک برگشت خورد تا بازیکن تیم پرسپولیس در شرایط سخت اقتصادی قرار بگیرد. این در حالی است که برخی از بازیکنان پرسپولیس در زمان عقد قرارداد و یا تمدید آن از سوی مسئولان باشگاه پول گرفته‌اند. باید دید مسئولان باشگاه پرسپولیس بالاخره چه روزی مشکل این بازیکن و برخی دیگر از بازیکنان را برطرف خواهند کرد.

محمد انصاری این خبر را تائید کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tarafdari.com