شایعه دخالت مجری سرشناس و همسرش در قرارداد تبلیغاتی کی‌روش!
گفته می شود یکی از مجریان سرشناس و خوش تیپ تلویزیون از قرارداد کی روش با بانک سامان سهم می برد

قرارداد تبلیغاتی بانک سامان و کی روش

شب گذشته ورزش ایران تحت تاثیر یک خبر کوتاه بود. اینکه یک مجری سرشناس تلویزیونی از قرارداد تبلیغاتی کارلوس کی روش سهم می برد!

این شایعه خیلی سریع پیچید. اینکه یک مجری تلویزیونی سرشناس و همسرش از قرارداد دلاری کارلوس کی روش و بانک سامان سهم دلاری دارند.

این قرارداد تا چند وقت دیگر به یک سال می رسد. قراردادی که برایش از یک میلیون تا دو میلیون دلار رقمی را تخمین زده بودند. بانک سامان تقریبا تمام کشور را از بیلبووردهای مربی تیم ملی پر کرده است. سرمربی هم خیلی شفاف به بندهای این قرارداد عمل کرده و حتی برای شان چندین سخنرانی داشته است.

نکته اما نقش دو مجری در این قرارداد است که خیلی سریع همه را به سمت مجریان ورزشی و البته مجریان خاصی که بیشتر در طیف حامیان کی روش هستند می برد. ولی همین خبر گنگ منتشر شده برای رد چنین فرضیه ای کافی بود.

اینکه مجری سرشناس و همسرش در این قرارداد نقش داشته اند ، کافی بود تا گزینه اصلی از بین متهمان حذف شود!

حالا اما مشخص شده کسی که گفته شده در این قرارداد نقش دارد ، یکی از مجریان خوش تیپ و پر طرفدار تلویزیون برای نوجوانان و جوانان است که به تازگی هم ازدواج کرده. او در سال های اخیر به عنوان مجری اسپانسر تعدادی از برنامه های ورزشی هم در فوتبال دیده شده اما شغلش اجرای برنامه های فوتبالی نیست!

نکته اما این است که این اتهام درباره دخالت مطرح شده اما کسی تائید یا تکذیبش نکرده است و البته اگر چنین دخالتی هم بوده باشد ، از نظر حرفه ای برای او احتمالا یک تخلف محسوب نمی شود و بخشی از بیزنسش بوده است.

همین حالا خیلی از ستاره های سرشناس فوتبال ایران حتی شرکت هایی دارند که برای دیگر فوتبالیست ها ، بیلبورد رزرو می کنند و در تبلیغات مثلا ماست و دوغ روی بیلبورد می روند.

نکته دیگر درباره این قرارداد این است که پیشتر گفته شده بود برنارد عزرائیلیان از فعالان بخش تبلیغاتی در دو دهه گذشته ، رابط این قرارداد بوده است. او که این روزها مالک رستوران لئون است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir