واکنش امیرعلی نبویان و همسرش به شایعه پورسانت از قرارداد کی روش
اميرعلي نبويان در واکنش به خبری درباره پورسانت گرفتن و نقش او و همسرش در قرارداد کی روش و بانک سامان, بیانیه داد

بیانیه اميرعلی نبويان درباره قرارداد تبلیغاتی کی روش

امیرعلی نبویان مجری برنامه فوتبالیسم که حالا متهم شده به نقش داشتن در قرارداد تبلیغاتی کارلوس کی‌روش با بانک سامان همراه با همسرش درباره این شایعه بیانیه ای منتشر کرد.

در این بیانیه که در اختیار خبرآنلاین قرار گرفته است، این مجری جوان همراه با همسرش درباره این شایعه و چرایی آن توضیحاتی داده‌اند که چون خبر در فضای مجازی منتشر شده بوده، ترجیح داده‌اند از مدیوم رسانه‌های مکتوب فضای مجازی توضیحات‌شان را ارائه کنند.

به نام خداي بزرگ
من اميرعلي نبويان هستم، مجري تلويزيوني‌اي كه نامش در خبر دخالت در قرارداد كارلوس كيروش و بانك سامان ميان آمده!
نخست به سهم خودم و بعد همسرم صميمانه متاسفم كه چرا دخالتي در اين قرارداد چرب و چيل نداشته‌ام تا پورسانت دلاري ٢٠ درصدي از قرارداد كي‌روش و بانك سامان نصيبمان شود.

تاسف دوم آن كه بانك سامان هرگز -نه در گذشته و نه امروز- مشتري شركت تبليغاتي همسرم نبوده و قرارداد كي‌روش با بانك سامان كم‌ترين ارتباطي با شركت همسرم نداشته است. فقط مجموعه ٧٢٤ كه از زيرمجموعه‌هاي هولدينگ سامان (كه بانك سامان نيز زير مجموعه ديگري از اين هولدينگ است) مشتري شركت همسرم بوده كه مدتي هم از برنامه فوتبال برتر حمايت مالي كرده است و همين دستمايه مناسبي شده براي اين شوخي رسانه‌اي.


سومين تاسف كه در طول حيات هرگز كم‌ترين تماسي اعم از فيزيكي، شيميايي، كلامي، غيركلامي، حضوري و غير حضوري با عالي‌جناب كي‌روش و هيچ‌يك از نزديكان و بستگان و وابستگان و همبستگان ايشان نداشته‌ام.

اميد است اين شايعه و جهت‌دهي نخ‌نما و بچگانه از جانب برخي سايت‌هاي مولف، به شروع برنامه نوپاي "فوتباليسم" ارتباطي نداشته باشد كه در آن صورت به‌زودي ناچار خواهم شد بابت پورسانت انتقال رونالدو به يوونتوس هم بيانيه بدهم.

توقع عذرخواهي از سايت‌هاي سازنده اين خبر من‌درآوردي هم ندارم كه به راستي آن‌ها دارند رسالت خود را در مبارزه با فساد مالي در فوتبال به انجام مي‌رسانند.

يا حق
اميرعلي نبويان و بهار نوروزپور
مرداد ٩٧



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir