واکنش مهدی قائدی به مدل عجیب موی سرش در تیم فوتبال امید
مهدی قائدی بازیکن تیم ملی فوتبال امید گفت: مقصر اصلی تیم بود که نگذاشتند برای آرایش مو از هتل بیرون برویم

مهدی قائدی: اجازه ندادند به آرایشگاه برویم

مهدی قائدی بازیکن تیم فوتبال امید ایران از روز حضور این تیم در اندونزی و بعد از انتشار عکسهایش، به خاطر مدل موهای عجیبش مورد انتقاد قرار گرفت.

قائدی در مورد نوع آرایش موی خود، گفت: داستان را که نمی‌شود توضیح داد اما مقصر اصلی تیم بود که نگذاشتند برویم‌ آرایشگاه و از هتل بیرون برویم،‌ قانون است که ما بیرون نرویم و به همین دلیل مجبور شدیم در اتاق موهای خودمان را بزنیم!

وی در ادامه گفت: فقط یک ماشین بود؛ نه شانه‌ای،‌ نه چیزی دیگر. نتوانستیم به موهایمان سایه بیندازیم (با خنده). مجبور شدیم کم کم بزنیم تا به بالا.

مهاجم تیم فوتبال امید در پاسخ به این سوال که حالا چرا این مدل مو را انتخاب کردی؟ گفت: گفتند کوتاه کن، آرایشگر فرستادند و روز صبح بازی آرایشگر اینطور زد و دست من هم نبود.

وی در پاسخ به این سوال آرایشگر زد یا یکی از بازیکنان؟ گفت: نه،‌خب قبل از این زده بودم اما اسم هم نمی‌توانم بیاورم. تقصیرکار خودم بودم. یعنی حوصله‌ام داشت سر می‌رفت و نمی‌دانستم باید چکار کنم. نمی‌توانستم راهکار پیدا کنم.

قائدی در پاسخ به این سوال که آیا نیمار الگوی تو است؟ گفت: در حدی که الگوی من است بله. من از همه الگوبرداری می‌کنم و سعی می‌کنم نکات مثبت را یاد بگیرم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com