ضرب و شتم شدید بازیکن فوتسال بانوان کارش را به بیمارستان کشاند! عکس
الهام صفا فوتسالیست قمی در جریان مسابقات امروز فوتسال بانوان قم در سالن ثامن مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به بیمارستان انتقال یافت

کتک زدن الهام صفا فوتسالیست کشورمان

مسابقات فوتسال باشگاهی بانوان قم شنبه در سالن ثامن قم در حال برگزاری بوده که در جریان یکی از بازی های ، الهام صفا بازیکن تیم فوتسال شاهین فراز پس از پایان مسابقه از سوی 3 نفر مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

ظاهرا 2 نفر از این 3 ضارب بازیکنان تیم مقابل به نام گسترش و یک نفر تماشاگر بازی بوده اند. علت این درگیری به طور دقیق مشخص نیست اما گفته شده بلافاصله پس از پایان بازی این درگیری رخ داده است و حتی یکی دیگر از عوامل زمین مسابقه ، ضربه دیگری به گردن یکی از عوامل منتسب به تیمی که بازیکن آن تیم مضروب شده وارد کرده است.

یکی از شاهدان عینی این اتفاق در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس گفت درگیری پس از شکست تیمی رخ داده که بازیکن آن مضروب شده ، الهام صفا به سکو می رود اما درگیری لفظی او با سکو و تماشاگران منتسب به تیم برنده که در حین بازی فحاشی می کردند زمینه را برای درگیری ایجاد می کندو ظاهرا پرتاب یک بطری در این میان ، اختلاف را شعله ور می کند. یک شاهد دیگر می گوید تلاش برای حل و فصل درگیری ، ناشیانه بوده است.

دلیل این اتفاق و زمینه آن هر چه که باشد ، ضرب و شتم آن هم در ورزش بانوان چهره ورزش زنان را خدشه دار می کند. در شرایطی که ورزش بانوان همواره به دلیل اخلاق مداری و فضای پاک و سالم به ورزش مردان فخر می فروخته ، این اتفاق ، موضوعی نیست که بتوان از آن ساده گذر کرد.

هیئت فوتبال استان قم در این باره هنوز اظهار نظری نکرده است. هیئت فوتبال استان قم فاقد خروجی خبری فعال است و مراجعه به خروجی های این هیئت بر روی شبکه های اجتماعی نیز اطلاعاتی در مورد مسابقات و حوادث صورت گرفته در اختیار ما قرار نداد.

بازیکن مضروب در بیمارستان تحت نظر پزشکان قرار گرفته است اما گفته می شود مشکل حادی ندارد. نیروی انتظامی با حضور در بیمارستان گزارشی در مورد این حادثه تهیه کرده و مراتب از طریق پزشک قانونی و طرح شکایت در دادسرا ادامه پیدا خواهد کرد.

هیئت فوتبال استان قم اوایل امسال به دلیل اتفاقات برنامه 90 و پشت پرده شرایط تیم صبای قم به شدت از نظر وجهه تشکیلاتی تضعیف شد و مورد نکوهش قرار گرفت و وقوع این اتفاق ضربه دیگری بر پیکره هیئت فوتبال استان قم است.


الهام صفا در بیمارستان

الهام صفا در بیمارستان



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  khabaronline.ir