کنایه سنگین خداداد عزیزی به کعبی: درباره رژ لب و ریمل و موچین حرف بزن
خداداد عزیزی  جواب حرف‌هایی حسین کعبی را داد: تویی که با صغرسن حق چند نسل را خوردی حرف از پول حلال می‌زنی

جواب خداداد عزیزی به صحبت های کعبی

حضور خداداد عزیزی در لیگ برتر هجدهم با سپیدرود حواشی زیادی را به راه انداخت. هواداران سپیدرود از حضور خداداد در تیم شان ناراحت بودند و از همان هفته اول علیه او شعار دادند. اوج درگیری خداداد با هواداران رشتی در هفته دوم و زمان بازی برابر سپاهان رقم خورد که از همان ابتدای بازی علیه خداداد شعاد می دادند.

شعار سپیدرودی ها با واکنش خداداد همراه بود. پس از آن بازی حسین کعبی کاپیتان سپیدرود به سمت هوادران رفت و از آنها به خاطر رفتار خداداد عذرخواهی کرد. همین رفتار کعبی باعث شد تا او از سمت خداداد از تیم اخراج شود.

حالا درگیری بین این دو نفر بالا گرفته و حسین کعبی در یک مصاحبه گفته گلی را که خداداد به استرالیا زده یک پسربچه هفت ساله هم می‌توانست بزند. به سراغ خداداد رفتیم و با او درباره صحبت‌های کعبی گفت‌وگو کردیم:

صحبت‌های کعبی را شنیدید؟ آن گل برای همه مردم خیلی خاطره‌انگیز است.

من درباره آن گل چیزی نمی گویم و مردم خودشان جوابش را می دهند.

با استفاده از این ادبیات به نظر می رسد رابطه بزرگ‌تری کوچک‌تری دارد گم می‌شود!

استفاده از این ادبیات برای سوزش زیاد است.

خودتان نمی‌خواید حرفی بزنید؟

رزومه بازیگری من کامل مشخصه و کسی نمی تواند آن را زیر سوال ببرد و من هم نیازی ندارم دفاعی کنم. آن هم در برابر این بچه ها. افرادی که من شنیدم از نان حلال صحبت می کنند بعد صغره سن می گیرند تا بروند در تیم نوجوانان بازی کنند تا حق یک عده جوان را بخورند و جای آنها بازی کنند. کسی که دم از نان حلال می زند نمی رود با صغره سن بگیرد و شناسنامه ش پسرعموش بازی کند.

من پرونده ام رو بوده و همه می دانند چه کاره ام! این وصله ها به ما نمی چسبد و اینکه می گویند 800 میلیون از بیت المال گرفته ام. اولا اینکه این پول بیت المال نیست و پول یک شخص است و دوم اینکه من قراردادم کاملا مشخص است وسوم اینکه این 800 میلیون همه اش برای من نیست و پول کمک هایم است. من اصلا نیاز به توضیح ندارم و سطح سواد دوستان در همین سطح است و توقعی نمی شود داشت.

کسی که درباره فوتبال صحبت می کند باید تخصص فوتبال را داشته باشد. هرکسی درباره هم سطح های خودش می تواند صحبت کند. علی کریمی، علی دایی، کریم باقری، علی پروین، حشمت مهاجرانی و ... بزرگ های فوتبال می توانند درباره فوتبال حرف بزنند. کسانی که در سطح اول فوتبال بازی کردند و سرشناس هستند. کسی که تخصص اصلیش لوازم آرایش و رژ لب و ریمل و موچین هست این نمی تواند درمورد من صحبت کند و نظر دهد. کسی که صغر سن میگیرد تا جای چند جوان را بگیرد چطور درباره حلال و حرام صحبت می کند؟ من دوست ندارم یک سری مسائل را بگویم. خنده دار است که تو درباره فوتبال من صحبت می کنی. تو درباره گلی صحبت می کنی که اصلا در اندازه و قواره آن نیستی.

گل استرالیا یک نکته ویژه دارد. آن گل تمام توان یک ملت بود و خود خداداد تنها در آن گل دخیل نبود. بغض یک ملت بعد آن گل ترکید. یک جوری می توان آن گل را با گل مارادونا به انگلیس مقایسه کرد

گل استرالیا گل من نبود. دانستن این شعور می خواهد. گل توان یک ملت بود که همه با هم آن را هل دادند وارد دروازه شد. این موضوع نیاز به درک و شعور دارد. باید شعور داشته باشی تا بفهمی. فقط مانده بود آن کلاغ به ما یک چیزی بگوید.

بارها دیدیم که آن گل را از بقیه فوتبالت جدا کردی!

من اصلا درباره آن گل نظری نمی دهم. من 40 بازی ملی کردم و با 40 بازی بهترین بازیکن سال آسیا شدم، بهترین بازیکن جام ملت های آسیا شدم که تنها یک ایرانی به این مقام دست پیدا کرده. در جام جهانی 98 بازی کردم که به نظر کارشناس ها جزو بهترین ها بودم. دو دوره جام ملتها بازی کردم و در سه قاره فوتبال بازی کردم.

علی دایی یا علی کریمی بیایند درباره من اظهار نظر کنند کسانی هستند که در بایرن مونیخ بازی کرده اند اما کار به جایی رسیده که آدم های می آیند درباره من نظر می دهند که طرف از محل اش  بیرون نرفته و در دو تا استان فوتبال بازی کرده است. اگر روابط نبود که این دوستان هیچوقت فوتبال بازی نمی کردند. کارشناسان AFC من را به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب کردند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir