پاسخ قاطع سردار آزمون پس از دعوت به اردوی تیم ملی؛ نمی آیم! عکس
سردار آزمون که برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت شده بود, به این دعوت پاسخ منفی داد

سردار آزمون دعوت دوباره به تیم ملی را رد کرد

درست بعد از بازگشت تیم ملی از روسیه و پایان شکوهمند در جام جهانی خبر خداحافاظی اینستاگرامی سردار آزمون از تیم ملی همه را شوکه کرد.در ابتدا بسیاری به این خبر که به صورت غیر رسمی در صفحه شخصی سردار منتشر شده بود واکنش نشان نداند و خیلی ها فکر می کردند این ماجرا زود تمام می شود و کمی که ناز او را بخرند آزمون به تیم ملی برمی گردد.

قبل از این شنیده شده بود با وساطت کارلوس کی‌روش و برخی مقامات ورزش و فوتبال قرار است سردار به تیم ملی برگردد اما حالا او با انتشار یک استوری در اینستاگرام خلاف این موضوع را نشان داده است.

آزمون در واکنش به خبری درباره هماهنگی فدراسیون فوتبال برای حضور لژیونرها در اردوی شهریور ماه، نوشت:«همیشه باعث افتخار من بوده و هستش ولی من الان نمیتونم حتی یک روز از خانواده عزیزم دور باشم و می‌خوام کنار خانوادم لذت ببرم. مرسی درک میکنین.»

با این شرایط به نظر می‌رسد مهاجم تیم روبین کازان روسیه در جام ملت ها برای تیم ملی بازی نکند اما با در نظر گرفتن خداحافظی رضا قوچان نژاد باید دید سرمربی چه تصمیمی برای پست مهاجم نوک خواهد گرفت.البته هم وضعیت کی روش هنوز مشخص نیست هم تیم ملی مهاجمان قابلی مثل کاوه رضایی، مهدی طارمی و حتی سامان قدوس دارد.


پاسخ سردار آزمون به خبر دعوت به اردوی تیم ملی

پاسخ سردار آزمون به خبر دعوت به اردوی تیم ملی



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: ایران ورزشی