کلافگی نیومایر بخاطر درخواست هواداران استقلال برای نشان دادن خالکوبی هایش!
مارکوس مارتین نیومایر بازیکن تیم استقلال مجبور است که خالکوبی هایش را برای بازی در لیگ برتر ایران بپوشاند

مشکلات مارکوس مارتین نیومایر برای بازی در استقلال

مارکوس مارتین نیومایر که سابقه بازی در منچستریونایتد، ام‌اس‌وی دویسبورگ، زولته وارگم، روت وایس اسن و... را داراست و در لیگ کشور‌های مختلف توپ زده به استقلال آمده و وینفرد شفر امیدوار است او بتواند در خط میانی استقلال، جای خالی سرور جپاروف را پر کند هرچند این بازیکن آلمانی هنوز به آمادگی قطعی نرسیده و نیاز به تمرینات بیشتری برای رسیدن به سطح آمادگی قابل قبول دارد.

البته مشکل نیومایر، غیر از عدم آمادگی، چیز‌های دیگری هم هست. او از اینکه در ایران، خیلی‌ها نسبت به تتوهایش حساسیت دارند، شاکی شده است. دست‌ها و بدن این بازیکن پر از تصاویر تتو است که بخشی از این تصاویر به قول عادل فردوسی‌پور «منشوری» بوده و شاید همین امر سبب ایجاد و افزایش حساسیت‌ها شده باشد.


شنیدیم در سفر استقلال به جم و بازگشت این تیم، با اینکه نیومایر پیراهن آستین بلند پوشیده بود، اما تقریباً هر هواداری که برای عکس یادگاری به سراغ این بازیکن آلمانی- سوئیسی رفت، از او خواست تتوهایش را به نمایش بگذارد که این امر، باعث کلافگی نیومایر شده بود. این بازیکن از اصغر حاجیلو، سرپرست استقلال، درخواست کرد هوادارانی که به سمتش می‌آیند را مدیریت کند، اما حساسیت‌ها ادامه داشت تا اینکه نیومایر به تهران رسید و یکراست توانست راهی هتل شود.

به نظر می‌رسد مشکل این بازیکن به این سادگی‌ها حل نمی‌شود، حداقل اینکه تجربه ثابت کرده برخی از هموطنان ما علاقه خاصی به کنکاش در زندگی خصوصی افراد سرشناس به خصوص بازیکنان استقلال و پرسپولیس دارند! از سوی دیگر، اینکه نیومایر مجبور است در هوای گرم، از پیراهن‌های آستین بلند استفاده کرده و با تیپ‌های پزشکی، برخی از تتو‌ها و خالکوبی‌های منشوری اش را پنهان کند، از دیگر مشکلات این بازیکن به شمار می‌رود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir