صحبت های عجیب مهاجم پرحاشیه تیم امید پس از بازگشت؛ نمیدانم چه کسی استوری گذاشت!
محمدامین اسدی مهاجم تیم امید و باشگاه پرسپولیس درباره کرانچار و استیلی گفت: در حقم پدری کردند؛ حتی حمیدخان تا فرودگاه همراه من آمد

صحبت های محمدامین اسدی پس از بازگشت به ایران

محمدامین اسدی با استوری‌ای که در صفحه شخصی خود گذاشته بود خبرساز شد و بنا بر درخواست کادر فنی قبل از دیدار مرحله حذفی تیم امید مقابل کره جنوبی از اردوی این تیم کنار گذاشته شد و به تهران برگشت. وقتی با امین صحبت کردیم، می‌گفت صفحه شخصی‌اش را هک کردند. گفت‌وگوی ما را با این بازیکن جوان بخوانید:

حسابی خبرساز شدی...
چه بگویم؟ خودم هنوز گیج هستم.

ماجرا را برایمان تعریف کن.
بعد از بازی با میانمار یک استوری در صفحه شخصی‌ام منتشر شد که صورت خوشی نداشت. من در آن لحظه خواب بودم، وقتی صبح بیدار شدم، دیدم چه خبر شده است. بعد از آن به من گفتند باید به ایران برگردم و از اردوی تیم اخراج شدم.

یعنی آن استوری را خودت نگذاشتی؟
نه، من آن موقع خواب بودم! مطمئنم می‌خواستند برایم حاشیه درست کنند و قصد خراب کردن من را داشتند. لزومی نداشت قبل از بازی به این مهمی جلوی کره این کار را بکنم. آن‌هایی که این کار را با من کردند را به خدا واگذار می‌کنم و امیدوارم جواب کارشان را بگیرند.

شنیده شد وقتی مسئولان تیم می‌خواستند موبایل‌ها را جمع کنند، تو اعتراض کردی.
نه، واقعاً این‌طور نبود و من هیچ اعتراضی به جمع شدن موبایل‌ها نکردم. وقتی یک قانونی برای همه تیم گذاشته می‌شود، چرا باید مخالفت کنم؟

بعد از این ماجرا کادر فنی و حمید استیلی چه صحبتی با تو کردند؟
به من گفتند در اولین فرصت و با اولین پرواز باید به ایران برگردم و برایم بلیت تهیه کردند تا بتوانم به تهران بیایم. انصافاً کرانچار و استیلی در حقم پدری کردند حتی حمیدخان تا فرودگاه همراه من آمد و در آن شرایط بد روحی خیلی به من کمک کرد، چون واقعاً حالم بد بود. برای این بازی‌ها انگیزه زیادی داشتم و می‌خواستم به تیم کمک کنم، ولی بدشانسی آوردم و نشد.

می‌دانی چه کسی دستور داد تا از اردو اخراجت کنند؟
از ایران تماس گرفتند و گفتند اسدی دیگر نباید در اردوی تیم باشد و به ایران برگردد.

در بازی اول مصدوم شدی و دیگر بازی به تو نرسید...
اواخر نیمه اول بازی مقابل عربستان از ناحیه دنده مصدوم شدم و نفس کشیدن برایم سخت شده بود. کادر فنی مجبور شد تعویضم کند و در بازی‌های بعدی هم طبق صلاحدید کادر فنی به میدان نرفتم.

بازی نکردنت در دو دیدار بعدی به دلایل فنی بود؟
بله قطعاً، کادر فنی از من انتظارات زیادی داشت. خودم قبول دارم نتوانستم خوب کار کنم و دلیل بازی نکردنم فنی بود.

در بازی با میانمار شایعه شد به شما گفتند باید ببازید، واقعاً چنین حرفی زده شد؟
کسی به ما نگفت باید ببازید، ولی طبیعی است که دوست داشتیم به طرف آسان‌تر جدول برویم و برای رسیدن به مراحل بالاتر با حریفان ساده‌تری روبه‌رو شویم، ولی باید قبول کنیم میانمار فوتبال بسیار خوبی بازی کرد و تیم ما هرچه تلاش کرد، نتوانست گل‌های خورده را جبران کند.

از کی سر تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شوی؟
فعلاً معلوم نیست، باید صحبت کنیم، بعد از آن به تمرینات می‌روم.

یعنی چه صحبت کنیم؟ مگر با پرسپولیس قرارداد نداری؟
چرا، ۳ سال دیگر با تیم قرارداد دارم، ولی از طرف باشگاه به من زنگ زدند و گفتند فعلاً سر تمرین نیا. فکر کنم به دلیل همین حواشی به وجود آمده در اردوی تیم امید به من گفتند باید صحبت کنیم و بعد از آن به تمرینات بروم.

چقدر امیدواری باز هم به اردوی تیم امید دعوت شوی؟
همیشه با امید جلو رفتم. از این به بعد هم همین‌طور خواهد بود. با شناختی که از حمید استیلی و کرانچار دارم، می‌دانم آن‌ها کمکم می‌کنند تا بار دیگر پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی