حاشیه های عجیب بازی لیگ یک: از عریان شدن تا ...!
محمود فکری سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از اتفاقات دیدار تیمش مقابل خونه‌به‌خونه به شدت گلایه کرد

حاشیه های بازی شهرداری بوشهر و خونه به خونه

محمود فکری درباره دیدار روز گذشته (شنبه) تیم‌های خونه‌به‌خونه بابل و شاهین شهرداری بوشهر در جام حذفی که با شکست شاهین در ضربات پنالتی خاتمه یافت،‌ گفت: «بازی روز گذشته یکی از رسوایی‌های فوتبال ما و سازمان لیگ بود. این مسابقه رسوایی قاسم حسن‌زاده (مالک باشگاه خونه‌به‌خونه)، شهر بابل و مدیریت زیر مجموعه آن بود. این بازی رسوایی کادر فنی، سرپرست، تماشاگران و نیروی انتظامی بود و هیچ نکته فنی نداشت.»

او ادامه داد: « چرا با وجود این جو، بازی را تعطیل نکردند؟ هوادار خونه‌به‌خونه عریان می‌شود، اما نیروی انتظامی او را دستگیر نمی‌کند. انواع و اقسام فحاشی‌ها را در ورزشگاه شنیدیم. این اتفاقات، ضعف فوتبال ایران، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال را نشان می‌دهد. متأسفانه برخوردی با تماشاگران متخلف نمی‌شود که اگر این اتفاق می‌افتاد، کسی جرأت چنین کارهایی پیدا نمی‌کرد.»

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در این باره که با توجه به حاشیه‌های دیدار نفت مسجدسلیمان و خونه‌به‌خونه در فصل قبل، این اتفاقات تا حدودی پیش‌بینی می‌شد، گفت: «در آن بازی یک فرد مشکوک در ورزشگاه پشت نیمکت تیم ما نشسته بود و حروف ابجد و اشکال هندسی نقاشی می‌کرد. این کار افراد معمولی نیست و برای جادوگرهاست. ما گفتیم این فرد لباس شریف پلیس‌ها را پوشیده و شغل شریف جادوگری دارد! حسن‌زاده گفت که این جادوگر را من به ورزشگاه آوردم! من هم گفتم اگر این فرد را من به ورزشگاه آورده‌ام، پس می‌گویم جادوگر است! چرا تماشاگران این‌گونه بی‌احترامی کردند؟»

«دیدار مقابل خونه‌به‌خونه امنیتی نداشت و بازیکنان ما با ترس بازی می‌کردند»، فکری با اشاره به تأثیر جو منفی ورزشگاه روی بازیکنان تیمش، با بیان این جمله توضیح داد: «اگر می‌بردیم، معلوم نبود افرادی که اصل و نسب‌شان چیست، چه بر سر بازیکنان می‌آوردند. اگر پیروز می‌شدیم با چاقو و قمه وارد زمین می‌شدند و بازیکن ما را ناکار می‌کردند. در این شرایط چه کسی پاسخگو بود؟ این افراد از مدیران باشگاه خط گرفته بودند.»

او در ادامه گلایه‌های خود گفت: «متأسفانه کمیته‌های اخلاق و انضباطی ما کاره‌ای نیستند و توان اجرایی ندارند، وگرنه کسی نباید جرأت چنین کارهایی داشته باشد. متأسفانه باید به حال فوتبال ما و افراد آن گریست. برخی افراد کثیف وارد فوتبال شدند و خود را فوتبالیست می‌دانند و به ما که 40 سال است در فوتبال حضور داریم، می‌گویند شما دو سال است که به فوتبال آمده‌اید.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tasnimnews.com