لفظ زشت بازیکن رئال مادرید در قبال رونالدوی چاق!
توهین دنی سبایوس، هافبک جوان رئال مادرید به رونالدوی برزیلی با واکنش های متعددی همراه شده است

توهین بازیکن رئال مادرید به رونالدوی برزیلی

دنی سبایوس، هافبک جوان رئال مادرید لفظ عجیبی را در مورد رونالدوی برزیلی به کار برد. دنی سبایوس که در فصل جاری فرصت بیشتری برای بازی کردن یافته، در توصیف جدایی کریستیانو رونالدو مدعی شد پیش از او نیز بازیکنان بزرگ دیگری مانند «رونالدوی چاق برزیلی» رئال مادرید را ترک کرده بودند اما در نهایت باشگاه از هر بازیکنی بالاتر است.

این واژه در شبکه‌های اجتماعی مورد اعتراض هواداران رئال مادرید قرار گرفته است. رونالدوی برزیلی بعد از خداحافظی از فوتبال اضافه وزن شدیدی پیدا کرده است.

دنی سبایوس گفت:

«کریستیانو رونالدو رئال مادرید را ترک کرد و دیگر به اینجا تعلق ندارد اما باشگاه کار خود را ادامه می دهد. تیم بالاتر از همه مهارت های فردی بازیکنان است و ستاره های دیگری چون گرت بیل، مارکو آسنسیو و کریم بنزما همچنان در رئال مارید بازی می کنند. این ستاره ها پیشرفت کرده و بار تیم را روی دوش خواهند کشید. رونالدو هر فصل 40 گل به ثمر می رساند اما هر کدام از مهاجمان ما نیز می توانند چنین عملکردی داشته باشند. قبل از او نیز بازیکنان بزرگ دیگری مانند کاکا، رونالدوی چاق و ... نیز رئال مادرید را ترک کرده بودند اما باشگاه از همه بالاتر است.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com