ارتباط بازی با الدحیل و بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس!!
نزدیکان پرسپولیس و رامین رضاییان تصمیم دارند تا پس از بازی برگشت مقابل الدحیل درباره این بازیکن با برانکو صحبت کنند

الدحیل تکلیف بازگشت رامین به پرسپولیس را روشن می‌کند!

هرچند برانکو در کنفرانس خبری پیش از بازی پرسپولیس و نساجی مازندران آب پاکی روی دست همه ریخت و رسماً اعلام کرد با وجود حسین ماهینی و مهدی شیری (در نیم‌فصل دوم) دیگر نیازی به رامین رضاییان ندارد، اما شنیدیم خبر‌های جدیدی در راه است.

ظاهراً نزدیکان رامین رضاییان و باشگاه پرسپولیس به تکاپو افتاده‌اند به هرشکل ممکن رضایت مرد کروات را برای بازگشت این مدافع راست ملی‌پوش و همچنان مغضوب مرد کروات جلب کنند، اما نه الان!

لطفاً تعجب نکنید! دوستان مشترک باشگاه پرسپولیس و رامین رضاییان خوب می‌دانند در شرایط فعلی و به ویژه پس از اظهار عدم تمایل برانکو به بازگشت این بازیکن دیگر صلاح نیست در مورد مدافع راست ملی‌پوش حرفی زده شود.

این دسته خوب می‌دانند هرگونه پیشنهاد و وساطتی ولو آن که از طرف بزرگانی همچون علی پروین هم باشد با مخالفت صریح برانکو روبه‌رو خواهد شد؛ بنابراین دوستان مشترک تصمیم گرفته‌اند تا پایان بازی برگشت مقابل الدحیل قطر صبر کنند. به زعم آن‌ها بازی حساس با الدحیل در مرحله یک‌چهارم نهایی می‌تواند خیلی تعیین‌کننده باشد.

اگر پرسپولیس این مسابقه را برنده خارج شده و با عبور از تیم قدرتمند قطری به نیمه‌نهایی صعود کند آنگاه حقانیت برانکو به اثبات خواهد رسید.
این صعود می‌تواند به همگان نشان بدهد پرسپولیس نیازی به رامین رضاییان نداشته و با حسین ماهینی هم می‌تواند به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برود. اما آن روی سکه اگر خدای ناکرده پرسپولیس نماینده کشورمان در این رقابت‌ها در استادیوم آزادی ناکام شد و نتوانست از الدحیل عبور کند آنگاه برانکو هم خواهد پذیرفت از ناحیه سمت راست خط دفاعی خود لنگ می‌زند و نیاز به یک بازیکن پرقدرتی همچون رامین رضاییان دارد.

به عبارت ساده‌تر در صورت ناکامی احتمالی برابر تیم قطری وقت مناسبی برای وساطت پروین، باشگاه و دیگران برای بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس نزد برانکو خواهد بود؛ بنابراین پرونده مذاکره با برانکو یا وساطت نزد این مربی تا روز دوشنبه ۲۶ شهریور بسته خواهد ماند.


اما بشنوید از تراکتورسازی تبریز، مشتری دست به نقد رامین رضاییان که مسئولان و به ویژه مالک آن به شدت از دست این مدافع راست ملی‌پوش شاکی هستند.
مدیران تیم تبریزی معتقدند رامین رضاییان آن‌ها را سر کار گذاشته و دیگر نیازی به او ندارند. یکی از مسئولان باشگاه تبریزی که تمایلی به افشای نام خود نداشت در گفت‌وگوی خصوصی با ما گفت: «رامین رضاییان استعداد خاصی در بر هم زدن هر مذاکره‌ای دارد! او چند روز قبل با ما صحبت و عنوان کرد کارگزاری نداشته و خودش برای عقد قرارداد با تراکتورسازی تبریز به ایران خواهد آمد، اما یکی، دو روز بعد گفت: کارگزار هم دارد و باید برای او هم بلیت تهیه شود. ما هم موافقت کردیم، ولی دوباره فردایش زنگ زد که باید بلیت کارگزارش عوض شود، چون باید جای دیگری هم سفر کند و... همین تناقض‌گویی باعث شد ما قید خرید این بازیکن را بزنیم. البته ما از طریق رسانه‌ها و دوستان مشترک متوجه شدیم هدف اصلی رامین رضاییان به عنوان بازیکن آزاد بازگشت به تیم محبوبش پرسپولیس است و ما را هم به این شکل آماده‌باش سر کار گذاشته که در صورت عدم رسیدن به تیم تهرانی عضوت راکتورسازی شود. همین موضوع باعث شده دیگر رامین رضاییان را نخواهیم و...!»

باری، این حکایت مدافع راست ملی‌پوش و توانایی است که در جام جهانی هم خوش درخشید، اما نه در اروپا (مطابق خواسته‌اش) تیم پیدا کرد، نه هنوز توانسته است به پرسپولیس ملحق شود و نه اینکه رضایت برانکو را برای بازگشت به پرسپولیس جلب کند!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  خبرورزشی