فوتبالیست سرشناس چگونه از زنان مختلف و پارتی های شبانه دست کشید؟!
کریم بنزما چند سالی است که از حاشیه های مختلف و ارتباط با زنان گوناگون دست کشیده و حالا به پدری نمونه تبدیل شده است

بنزما از حضور درمیهمانی های شبانه تا تبدیل شدن به پدری نمونه

چند سال پیش اخبار حاشیه ای متعددی از حضور کریم بنزما در میهمانی های شبانه منتشر می شد؛ اما در طول سالهای اخیر زندگی خصوصی کریم بنزما دستخوش تغییرات فراوانی شده و حالا او تبدیل به یک پدر نمونه برای فرزندانش شده است. در طول این مدت، فیزیک او نیز به مراتب بهتر شده و این پیشرفت در فوتبال او و بهبود توان گلزنی اش نیز تاثیرچشم گیری داشته. حالا بنزما کاپیتان سوم رئال مادرید است و در خانه هم پدری نمونه برای فرزندانش ابراهیم وملیا.

ستاره شماره 9 رئال دیگر مثل قبل به دنبال میهمانی های شبانه، موسیقی رپ و اتومبیلهای لوکس نیست وتمرکزش را روی کارنامه فوتبالی و خانواده اش گذاشته. کریم بنزما یک دختر و یک پسر دارد که به داشتنشان افتخار می کند.

ملیا، پرنسس بابا- ملیا فرزند بزرگتر کریم بنزما و کلوئه د لائونای است. یک پرستار فرانسوی که در جولای 2009 زندگی مشترکش با بنزما را درمادرید آغاز کرد.اما رسوایی های اخلاقی کریم بنزما حسابی دل او را شکست.با این تفاصیر، کلوئه 4 سال با بنزما زندگی کرد ولی رابطه آنها در سالهای پایانی بی ثبات و پراختلاف بود. ملیا، فرزند این زوج جوان در فوریه سال 2014 به دنیا آمد و در آن زمان به نظر می رسید که تولد ملیا ممکن است باعث بهبود زندگی بنزما وهمسرش شود ولی اینطور نشد.

بعد از آن، زندگی خصوصی بنزما با جنجالهای زیادی همراه بود، آشنایی با خبرنگاران، مدلها و حتی رفت و آمد با ریحانا، خواننده سرشناس.

اما نهایتا کورا گائوتیه ، مدل سرشناس فرانسوی توانست قلب بنزما را تسخیر کند وزندگی کریم درکنار او به ثبات رسید. جشن ازدواج این زوج جوان با یک میهمانی خصوصی در لندن و در ماه می سال 2017 برگزار شد. کورای 29 ساله درآن زمان درانگلیس زندگی می کرد و در اوقات فراغتش برای دیدار با بنزما به مادرید سفر می کرد. این زوج جوان فرزندی 2 ساله به نام ابراهیم دارند.

بنزما درکنار کورا از حاشیه ها دور شده و تبدیل به یک مرد وفوتبالیست نمونه و پدری بی نظیر شود.همسر بنزما تمایل زیادی به انتشار عکسهایی از زندگی شخصی اش ندارد و صفحه اینستاگرامش را پاک کرده وبه همین خاطر اطلاعات زیادی از او دردسترس نیست.

حالا دیگر بنزما به خاطر رانندگی سریع جریمه نمی شود، در میهمانی های شبانه، شکار عکاسها نمی شود و تمام تمرکزش را روی فوتبالش و خانواده اش قرار داده.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net