حال و روز بد آقای فوتبالیست پس از جدایی از خانم بازیگر کشورمان!
رابطه عاشقانه فوتبالیست و خانم بازیگر سرشناس کشورمان از زمانی که به پایان رسیده است باعث شده آقای فوتبالیست دچار مشکلات روحی شود

نامزدی ستاره فوتبال و بازیگر ایرانی بهم خورد

رابطه عاشقانه ستاره جوان فوتبال و هنرپیشه گیشه‌ای سینما به یک سال هم نکشید و آن‌ها که تا نامزدی هم پیش رفته بودند و تنها به خاطر مخالفت مادر فوتبالیست با ازدواج هنری پسرش، پای سفره عقد ننشستند، خیلی زود از هم جدا شدند.

چند هفته پیش خبر کدورت میان این دو نفر به شکل غیررسمی به گوش رسید ولی نزدیکان هر دو طرف خودشان را به بی‌اطلاعی زدند تا اینکه دیروز یکی از خبرنگاران حوزه سینما با تأیید آن شایعات، گفت: بازیگر موردنظر که همراه نامزد فوتبالیستش از ایران رفته بود و با این فوتبالیست زیر یک سقف زندگی می‌کرد، نامزدی‌اش را به هم زده و به کشور برگشته و به دوستان نزدیک خود اعلام کرده دیگر هیچ رابطه‌ای با آن فوتبالیست ندارد.

گفته می‌شود فوتبالیست موردنظر چندان مایل به قطع رابطه با هنرپیشه گیشه‌ای سینما نبوده و بعد از وقوع اتفاق‌هایی که منجر به قطع رابطه و به‌هم خوردن نامزدی‌شان شد، به شدت دچار مشکل روحی شده و از وقتی نامزد سابقش به ایران برگشته، دیگر نمی‌تواند زندگی خارج از ایران را تحمل کند. پیش از این هم شایعه شده بود این لژیونر اصرار دارد به لیگ برتر بازگردد و حالا یک منبع موثق تأکید کرد او قصد دارد قرارداد فعلی خود را فسخ و از نیم‌فصل دوم در ایران بازی کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی