اتهام پرویز برومند به کی روش درباره بهم ریختن استقلال!
پرویز برومند پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است شفر باید حسینی را در جام حذفی بازی می‌داد

اتهامی که مشت زن معروف دربی به کی‌روش زد!

پرویز برومند از اتفاقاتی که حول و حوش تیم استقلال و دروازه‌بانان این تیم افتاده گله‌مند بود. البته نه از رحمتی یا حسینی بلکه ایراد او از مربیان تیم بود.

از موضوع ناراحتی حسینی از نیمکت‌نشینی مطلع هستید؟
بله! او مقصر نیست. مقصر شفر است که در جام‌حذفی از این دروازه‌بان استفاده نکرد.

چطور؟
معمولاً در دنیای فوتبال تیم‌هایی که دو دروازه‌بان همسطح دارند در مسابقات جام‌حذفی از نفر دوم استفاده می‌کنند. کلاً در ترکیب از تیم دوم بهره می‌گیرند تا آن‌ها هم در کوران مسابقات باشند و در شرایط مسابقه حضور پیدا کنند. این خوب نبود و قطعاً می‌توان این ایراد را از شفر گرفت که حسینی را در جام‌حذفی بازی نداد.

اگر بازی می‌داد این وضعیت به وجود نمی‌آمد؟
قطعاً نمی‌آمد. شاید اگر من هم جای حسینی بودم از این شرایط خسته می‌شدم. البته نمی‌گویم او درست رفتار کرده یا نه ولی خودم را می‌گویم.

او خواهان جدایی شده است.
این اصلاً درست نیست. حسینی باید بماند و مبارزه کند و دستکش دروازه‌بان اول را پس بگیرد. ان‌شاءالله که هیچ مشکلی برای رحمتی به‌وجود نیاید ولی فوتبال ورزش خطرناکی است به ویژه برای دروازه‌بان‌ها! من خودم کلی آسیب دیدم و او هم باید تمرین کند و منتظر روز‌هایی باشد که در استقلال نفر اول شود.

باشگاه باید به او رضایت بدهد؟
اگر این اشتباه را بکنند باید دو سال بعد بروند و با چندین برابر پول او را به استقلال برگردانند. بازیکنانی از این دست در استقلال بوده‌اند که با رقمی ناچیز می‌ماندند ولی آن‌ها را نگه نداشتیم و بعد که رفتند با ۵۰۰، ۶۰۰ میلیون تومان بیشتر باید دوباره آن‌ها را به خدمت بگیرند. حسینی هم اگر برود باید با ۴ میلیارد دوباره به تیم برگردانده شود.

بهتر نبود کسی با او حرف بزند؟
این کار باید خیلی وقت پیشتر انجام می‌شد. اشکان نامداری رفیق خوب من است ولی او باید روی دروازه‌بانان تیم نفوذ رفتاری داشته باشد و با آن‌ها در ارتباط با مسائل روحی روانی کار کند. قطعاً می‌توان با مدیریت درست، حاشیه‌ها را از تیم دور کرد. استقلال با این مسائل کوچک ولی پراهمیت به حاشیه می‌رود. البته یک نکته را هم باید بگویم.

چه نکته‌ای؟
اینکه کی‌روش هم در این آشوب‌ها زیرزیرکی استقلال را به‌هم می‌ریزد!

چه ارتباطی به کی‌روش دارد؟
او که می‌بیند حسینی در استقلال بازی نمی‌کند به تیم ملی دعوتش می‌کند و این توقع را در او ایجاد می‌کند که باید در استقلال بازی کند و روی اعصاب این جوان می‌رود. ظاهراً کی‌روش بدش نمی‌آید غیر از برانکو تیم شفر را هم به‌هم بریزد تا مربیان خارجی در ایران در آرامش کار نکنند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی