طعنه تازه امیر قلعه نویی؛ نوکر اجنبی زیاد داریم
امیر قلعه نویی مصاحبه جدیدی انجام داده است که در ادامه بخشی از صحبت های او را خواهید خواند

مصاحبه جدید امیر قلعه نویی

امیر قلعه نویی در سپاهان روزهای خوبی را می‌گذراند و طبیعی است که این روزها فرصت خوبی برای حمله به مخالفان و منتقدانش باشد.

او در مصاحبه با ایمنا یک بار دیگر به مربیان خارجی و حامیان آنها حمله کرده است. صحبت‌های او را در این باره بخوانید:

«خیلی خوشحالم که دایی و کریمی به عنوان بهترین مهاجم و هافبک تاریخ جام ملت های آسیا انتخاب شدند و خدارا شکر که این انتخاب ها حرف های ما را مشخص کرد.

ما از نظر نیروی انسانی جزو ده کشور اول جهان هستیم و من چندین سال است که با آقایان بر سر باور کردن بازیکنان ایرانی می جنگم. بعضی ها واقعا نوکر خارجی ها هستند که نباید اینگونه باشیم، در هنر اصغر فرهادی و جعفر پناهی را داریم، در المپیادهای مختلف افراد شاخصی را به جهان معرفی کردیم و در همه زمینه ها از نظر نیروی انسانی بهترین هستیم.

اما ۴۰ سال است که مدیران ما توجهی به زیرساخت ها نمی کنند ولی خداراشکر که دایی، کریمی و مهدوی کیا در زمان حضور یک مربی ایرانی در تیم ملی بهترین های آسیا شدند. باید از مسئولان چند سال اخیر پرسید که چرا دیگر بازیکنی از ایران در این سطوح انتخاب نمی شود، اما افتخار ما این است که این انتخاب ها برای زمان یک مربی ایرانی بوده است و اگر در زمان یک مربی خارجی بود آقایان جشن و سرور به راه می انداختند.

یادمان باشد که وقتی با تیم ملی به کره باختم، دادگاهی ام کردند اما شکست برابر عراق حماسه تلقی شد. امیدوارم نگرش مدیران عوض شود و بازیکنان نسل جدید فوتبال ایران هم جا پای این بزرگان بگذارند.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir