حذف برنامه نود از شبکه سه دائمی می شود؟!
بعد از مدت ها قرار است که برنامه نود دوشنبه شب پخش نشود و بجای آن یک بازی فوتبال از شبکه سه پخش شود

حذف نود دائمی نشود!

نوشتن درباره برنامه‌ای که بیشتر از سن‌وسال من وجود داشته و مردم هر دوشنبه به تماشای آن نشسته‌اند کار دشواری است . برنامه‌ای که با وجود همه کم‌وکاستی‌ها از تمام برنامه‌های فوتبالی صدا‌وسیما با‌اختلاف برتر است .

داستان از جایی شروع شد که بازی انگلیس و اسپانیا در کنداکتور شبکه سه قرارگرفت. مسابقه‌ای که از سری مسابقات لیگ ملت‌های اروپایی‌ است که در این چند مسابقه‌ای که از شروعش می‌گذرد حداقل بین فوتبال دوستان‌ ایرانی نتوانسته جایگاهی مناسب برای خود پیدا کند و طبیعتا اگر در زمان فیفا‌دی نبود با همین استقبال ‌حداقلی هم رو‌به‌رو نمی‌شد حالا چه برسد به این که در کنار برنامه‌ای قرار گیرد که در سالیان گذشته همواره در میان سه برنامه برتر از دیدگاه مخاطبان طبق نظرسنجی شبکه‌سه جای داشته و محبوبیت آن در مردم پوشیده نیست.

از وقتی تغییراتی در راس شبکه سه رخ داده و علی اصغرپورمحمدی ریاست شبکه سه  را ترک کرده، انگار مشکلات عادل فردوسی‌پور چندین برابر شده و دیگر از آرامش سابق برای او خبری نیست.

فقط ماجرا‌های چند ماه اخیر به قدر کافی بیانگر همه مسائل است از عدم اجازه حضور کارلس پویول برای شرکت حضور در برنامه علیرغم حضور در تهران و عدم حضور چندین ساعته فردوسی‌پور به نشانه اعتراض به این تصمیم تا موضوعاتی که همه می‌دانیم گوشه‌ای از دلایلی ‌است که می‌تواند باعث حذف نود از کنداکتور شبکه سه شود. ت

رس دیگر مخاطبان از این حذف، این است که این به موضوعی دائمی تبدیل شود و دیگر از  افشاگری‌‌های جسورانه خبری نباشد، افشاگری‌هایی که هر وقت مخاطب به این نتیجه رسیده که برنامه نود به یک برنامه صرفا بخش‌کننده خلاصه‌ بازی‌ها بدل شده، ناگهان کاری کرده که خود مخاطب به این اشتباه پی ببرد و بفهمد این چیزی جز یک فکر اشتباه نبوده. با تمام این مشکلات امیدواریم که بازهم نود بر روی آنتن برود و مردم بازهم این برنامه را ببینند و نود هم جواب مخاطبینش را هم بدهد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir