عکس خنده دار رضا قوچان نژاد با پسرش دوران!
رضا قوچان نژاد پس از خداحافظی از تیم ملی این روز ها وقت آزاد بیشتری داشته و ساعات بیشتری با با پسرش دوران سپری می کند

زندگی رضا قوچان نژاد پس از خداحافظی از تیم ملی

برای کسی که گل صعود تیم ملی به جام جهانی 2014 را زده بود و در این تورنمنت زننده تک گل ایران بود سخت بود بازی نکردن در جام جهانی 2018. به همین خاطر گوچی بعد از آمدن به تهران به همراه تیم و در روزهایی که آماده می‌شد کشور را ترک کند با انتشار پیامی از تیم ملی خداحافظی کرد. خیلی بی سر و صدا و البته آرام و بعد از انتشار نامه خداحافظی‌اش از تیم ملی دیگر صحبتی نکرد.

خداحافظی گوچی با تیم ملی با همه خداحافظی‌ها متفاوت بود. او می‌توانست در روسیه به بازی نکردن خود معترض شود اما این کار را نکرد تا نشان دهد همان طور که در فوتبال حرفه‌ای رشد کرده رفتار حرفه‌ای را هم به خوبی یاد گرفته و خوب می‌داند اصول این است بازیکن تحت هر شرایطی مطیع تصمیم سرمربی باشد حتی اگر صد در صد حق با او باشد.

و اما گوچی بعد از خداحافظی از تیم ملی هم حرفی نزد. در حالی که دیگر چشم توی چشم با کی‌روش نمی‌شود و خیلی راحت می‌توانست حرف‌هایی که در دل دارد بزند اما گوچی می‌خواهد حرمت روزهای حضور در کنار کارلوس کی‌روش و خاطرات خوبی که به اتفاق برای فوتبال ایران ساختند را نگه دارد و البته این بهترین تصمیم است. کی‌روش در روسیه به دیدگاهی رسید که بر اساس آن گوچی به روی نیمکت رفت و این همان مربی‌ای بود که تا سال‌های سال به گوچی بازی می‌داد.

اما روزهای دور از تیم ملی برای رضا قوچان نژاد چطور می‌گذرد؟ رضا شاید هم چنان ناراحت از بازی نکردن در جام جهانی باشد اما امروز ناراحت خداحافظی از تیم ملی نیست. او بالاخره روزی باید از تیم ملی خداحافظی می‌کرد که بازی نکردن در جام جهانی 2018 بهترین بهانه برای خداحافظی از تیم ملی در سن 31 سالگی بود. هر چند رضا هنوز هم می‌توانست در اردوی تیم ملی باشد اما در نهایت مهاجم تیم ملی در جام جهانی 2018 تصمیم گرفت به جای جنگیدن با افکار کی‌روش راه خود را برود.

 امروز یکی از دلخوشی‌های مهاجم تیم ملی دوران است. فرزندش که زمان زیادی را با او می‌گذراند. گوچی که این فصل برای تیم آپوئل در قبرس بازی می‌کند به دلیل عدم حضور در اردوی تیم ملی فرصت بیشتری دارد که با دوران باشد.

شاید تیم ملی برای گوچی تمام شده باشد اما دوران حضور وی در تیم ملی برای او قابل احترام است و همیشه هم با احترام در مورد تیم ملی حرف زده است. به واقع می‌توان اینطور گفت گوچی به جای ناراحت شدن از شرایطی که برای او رقم خورده با شرایط کنار آمده و زندگی با همه زیبایی‌هایش برای او جریان دارد.


عکس بامزه رضا قوچان نژاد و پسرش

عکس بامزه رضا قوچان نژاد و پسرش



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com