حمله کاربران به صفحه مدیر شبکه سه در حمایت از عادل؛ فکر می‌کنی کی هستی؟
پخش نشدن برنامه نود از شبکه سه باعث شد که کاربران فضای مجازی به صفحه مدیر این شبکه رفته و به وی اعتراض کنند

حمایت کاربران از عادل فردوسی پور در صفحه مدیر شبکه سه

از چند روز پیش که شایعه پخش نشدن برنامه 90 آرام آرام شنیده می‌شد واکنش‌های مردم و علاقمندان به فوتبال شروع شده بود. هواداران این برنامه که علی فروغی مدیر جدید شبکه 3 را مقصر این اتفاق می‌دانستند انتقادات زیادی از او در فضای مجازی کردند. اما بعد از قطعی شدن اینکه برنامه 90 این هفته پخش نمی‌شود دامنه اعتزاضات گسترده‌تر شد.

کاربران زیادی در اینستاگرام به صفحه شخصی فروغی رفتند و در کامنت‌های‌شان او را به باد انتقاد گرفتند. بخشی از کامنت‌های قابل انتشار را در زیر می‌خوانید:

-برنامه نود و عادل فردوسی‌پور اعتبار تلوزیون می‌باشند ولی حیف و صدحیف که شما دنبال فراری دادن مخاطب میلیونی یک برنامه هستید

-چرا نباید بازی امشب را شبکه ورزش پخش کند و جلوی نود را میگیرید؟

-سلام چرا همین امشب موقع فوتبال یه نظرسنجی نمیزارید که مردم دوست داشتن نود پخش بشه یا فوتبال مگه اولویت انتخاب مردم نیست؟ با این رفتارها خیال خام دارید که بتونید عادل فردوسی پور رو حذف کنید اونی که باید حذف بشه شماها هستید که فکر میکنید بیشتر از مردم میفهمید!

-زور نزنین. زورتون به نود و عادل نمیرسه. طرفدار میلیونی پشت نود ایستاده. شما مدیران کج سلیقه میاین و میرین و عادل بدون اینکه بهتون باج بده برقرار و استوار برنامه شو ادامه میده. زمان این موضوع رو ثابت کرده.

-نودو چرا پخش نکردین،،فوتبال انگلیس به قول شماها(روباه پیر) به چه درد ما میخوره،،،چرا انقدر گیر دادین به نود ،ای بابا!

-اقای فروغی سلام شما متحجرید. باورم نمیشه برنامه پر مخاطب نود از شبکه 3 نخواد پخش بشه. شما که 30 سالتونه چطور مدیر برنامه شدین اونوقت یک جوان با مدارک بالا شغلی نداشته باشه یا اگه با تلاش به موفقیت برسه شما سنگ اندازی کنین.از امام حسین چه درسی گرفتین ؟

-تو فکر می‌کنی کی هستی که میخوای جلوی نود و عادل فردوسی‌پور رو بگیری؟؟؟

-نود بهترین. فردوسی پور هم بهترین. اقای فروغی برنامه‌اشو بگیری، تو قلب مردم رو نمی‌تونی بگیری. او بهترین است

-نود تنها نیست!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir