جدایی نیمار از معشوقه بازیگرش تائید شد!
نیمار بازیکن سرشناس برزیلی از معشوقه و نامزدش که یک بازیگر برزیلی است جدا شد

نیمار از نامزدش جدا شد

برونا مارکزین، نامزد برزیلی نیمار که یکی از بازیگران سرشناس در این کشور نیز به حساب می‌آید در گفت و گو با مجله ووگ برزیل به صورت رسمی اعلام کرد که نامزدی‌اش با نیمار را بر هم زده است.

این در حالی است که در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی اعلام شده بود که جدایی نیمار و نامزدش بر سر مسائل سیاسی و دیدگاه‌های سیاسی نیمار و برونا بوده ولی حالا خانم مارکزین در این گفت و گو اعلام کرد که جدایی شان هیچ ارتباطی به مسائل سیاسی ندارد. او در گفت و گو با مجله ووگ برزیل در این رابطه گفت:«فقط می خواهم این موضوع را روشن کنم؛ چون هر دوی ما در شرایط خطرناک و حساسی هستیم. لحظاتی نفرت انگیز که در نهایت اوضاع به نحو دیگری پیش خواهد رفت.»

برونا در ادامه اعلام کرد که به رغم این جدایی، احترام زیادی برای نیمار قائل است و او را قلبا دوست دارد.

البته این اولین باری نیست که نیمار ونامزد برزیلی اش از هم جدا می شوند و تا پیش از این چند بار دیگر شاهد این قهر و آشتی ها بوده ایم. آخرین بار آنها در میانه های سال 2017 از هم جدا شده بودند ولی از اواخر سال گذشته میلادی دوباره به هم بازگشتند و حالا دوباره خانم برونا، از جدایی اش از نیمار خبر داده. اولین آشنایی این زوج جوان به سال 2013 بازمی گردد؛ زمانی که نیمار هنوز برای سانتوس بازی می کرد ولی درسالهای اخیر آنها چندین بار از هم جدا شده اند.

این روزها در شبکه های اجتماعی مملو از گمانه زنی در مورد دلایل احتمالی جدایی این زوج جوان از یکدیگر است. برخی ها معتقدند که سفر اخیر خانم مارکزین به جزایر نورنیا، بدون همراهی نیمار باعث ایجاد این دلخوری شده است. این درحالی است که این روزها نیمار از نظر زندگی حرفه ای هم روزهای حساسی را پشت سرمی گذارد و در شرایطی که از زمان انتقالش به پاری سن ژرمن راضی به نظر نمی رسد، گمانه زنی ها در مورد بازگشت احتمالی اش به بارسلونا بیش از هرزمان دیگری قوت گرفته است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir