گلی که مهدوی کیا در تنهایی هایش آن را نگاه می کند! عکس
مهدی مهدوی کیا اخیرا با رای هواداران بهترین مدافع راست تاریخ جام‌ملت‌ها شد خاطره جالبی از گل به آمریکا دارد

خاطره شیرین مهدوی‌کیا از یکی از تاریخی‌ترین عکس‌های فوتبال ایران

بدون شک او شماره دو تاریخی ایران است. مهدوی کیا خاطرات شیرینی برایمان رقم زد و حالا با دیدن یکی از عکس های قدیمی اش می گوید:

«آخ آخ، این یکی از آن گل هاست که من در زندگی ام فراموشش نمی کنم. در اوج خوشحالی تمام استرس های بازی ، تمام زحماتی که در آن سال ها کشیدیم با این گل به بار نشست. »

او ادامه می‌دهد:«این از آن گل هایی است که در خلوت خودم می نشینم و نگاهش می کنم. از وسط زمین که استارت زدم ، تقریبا همه ورزشگاه با من نیم خیز شدند و نگاه شان به گام های من بود. یک نمایی از پشت دروازه است که دوربین روی پاهای من زوم کرده. آن نما را خیلی دوست دارم. این یک گل استثنایی است که همیشه در یادها می ماند. »

مهدی همچنین می‌گوید:«پاس این گل را علی دایی داد. یکی از این پاس ها به من داده ، یکی هم به خداداد در بازی با استرالیا. البته او یکی از این پاس ها هم در بازی با ایرلند به علی کریمی داد که متاسفانه گل نشد. ولی این گل به آمریکا را هیچ وقت نمی توانم فراموش کنم. راستش بازی که تمام شد ما با خانواده های مان در ارتباط بودیم ولی قبل از این هم با سوت داور چون تجربه بازی با استرالیا را داشتیم ، مطمئن بودیم که ایران غرق در جشن و شادی است.»


خوشحالی مهدوی کیا پس از گل به آمریکا

خوشحالی مهدوی کیا پس از گل به آمریکا



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir