انتشار خبر درگذشت ناگهانی بازیکن استقلال!
ساعاتی پیش شایعه مرگ بیژن کوشکی بازیکن سابق استقلال در فضای مجازی منتشر شد

کوشکی: این همه عجله برای خبر مرگ ؟

ساعتی پیش خبرهایی در مورد مرگ بیژن کوشکی مدافع سابق استقلال در رسانه های مجازی مخابره می شد؛ خبری که مانند بسیاری از خبرهای دیگر که منبع موثقی ندارند، خیلی سریع کانال به کانال و دست به دست منتقل می شد و زندگی شخصی کوشکی را به هم ریخته است.

این بازیکن سابق استقلال در گفتگو در مورد این اتفاق عجیب می گوید:  خودم هم شوکه شدم و از این اتفاق گیجم.

کوشکی در مورد دلیل این اتفاق گفت: مثل اینکه فردی فوت شده، که هم محل ما بوده و هم اسم من هم بوده و به همین خاطر این اشتباه ایجاد شده است.

وی با اشاره به نگرانی ای که این خبر برای دوستان و اقوامش ایجاد کرده، عنوان کرد: یک ساعت است که در حال جواب دادن تلفن هستم. ای کاش مردمی که این اخبار را منتشر می کنند، یک مقدار صبر کنند و عجله نکنند. گفتن خبر مرگ که عجله ندارد.  وقتی این خبرها را می زنید به فکر خانواده آن شخص هم باشید؛ الان خانواده من به شدت از این موضوع آزار دیده اند و آدم نمی داند از دست این کانال ها که تعدادشان کم نیست و هر خبری را بدون تحقیق منتشر می کنند، چه کار کند.

بازیکن سابق تیم های مس کرمان و استقلال تهران در مورد اینکه پس از بازنشستگی از او خبری نیست و در حال حاضر مشغول به چه کاری است، توضیح داد: این روزها اصلا درگیر فوتبال نیستم. در شرایط کنونی فوتبال یا باید رابطه داشته باشی یا بیرون بنشینی. البته قبلا هم اینطوری بوده ولی حالا دیگر خیلی مشخص این رابطه ها وجود دارد و همه هم می دانند. این روزها هم من بیشتر خانه هستم و کار خاصی نمی کنم. فوتبال بازی کردن بلد بودیم که آن هم تمام شد و رفت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com