جنجال به خاطر انتقاد اینستاگرامی همسر بازیکن سرشناس از آقای سرمربی! عکس
بعد از انتشار خبرهایی مبنی بر انتقاد علنی همسر توماس مولر از نیکو کوواچ به دلیل نیمکت‌نشین کردن همسرش در بازی مقابل فرایبورگ، مولر تلاش کرد این موضوع را کم اهمیت جلوه دهد

مولر: همسرم احساسی شده و آن پست را منتشر کرده

دیروز شنبه در جریان بازی بایرن مونیخ و فرایبورگ که با تساوی 1-1 به پایان رسید کوواچ تصمیم گرفته بود توماس مولر را روی نیمکت بنشاند ولی مولر در دقیقه‌ی 71 بازی زمانی که هنوز هیچیک از دو تیم به گل نرسیده بودند از طرف کوواچ به میدان فرستاده شد.

بعد از این تعویض، لیزا مولر همسر توماس مولر تصویری از همسرش را در اینستاگرام منتشر کرد که کوواچ را در حال گفتگو با او نشان می‌داد.

لیزا مولر زیر این عکس نوشت:" بیشتر از 70 دقیقه زمان لازم بود تا عقل او برسد". پست اینستاگرامی‌ای که بعد از جنجالی شدن توسط لیزا مولر پاک شد.

روزنامه‌ی آلمانی بیلد گزارش داد که کوواچ در کنفرانس خبری بعد از بازی در مواجهه با سوالهای خبرنگاران درباره‌ی پست اینستاگرامی عجیب همسر مولر گفت که چیزی درباره‌ی این موضوع نمی‌گوید. اما مولر بعد از بازی در پاسخ به خبرنگاران کنجکاو تلاش کرد این ماجرا را کم‌اهمیت نشان دهد و گفت:" این ماجرا به نظر من یک حرکت احساسی بوده. علتش این است که همسرم عاشق من است".

بایرن در دیدار با فرایبورگ در دقیقه‌ی 80 با گل سرژ گنابری از حریف پیش افتاد ولی در حالیکه تنها یک دقیقه به پایان وقت قانونی بازی باقی مانده بود با گل لوکاس هولر دروازه‌اش را باز دید تا دو امتیاز دیگر از دست بدهد.


عکس و متن منتشر شده توس لیزا مولر

عکس و متن منتشر شده توس لیزا مولر



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com