هدیه ویژه دیبالا برای پسر با استعداد ایرانی! عکس
روزنامه مطرح گاتزتا دلو اسپروت ایتالیا در جدید‌ترین شماره خود به علاقه نوجوان ایرانی به دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس اشاره کرده و گزارشی در این مورد نوشته است

مصاحبه دیبالا در خصوص نوجوان ایرانی در گازتا دلو اسپورت

روزنامه مطرح گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروز خود با چاپ مطلبی درباره امیر محمد علامه نابغه ۱۰ ساله ایرانی یا «دیبالای کوچک» نوشته: امیر دیبالای کوچک ایرانی همه را افسون خود کرده است.

خبرنگار این روزنامه «لوکا بیانکی» پس از ابراز علاقه این پسر ایرانی با کمک و همکاری انجمن فرهنگی ایتالیا و ایران زمینه مصاحبه را با امیر محمد ایجاد کرده که این گفتگو از طریق دکتر قاضی صورت گرفته است. قرار است تا چند روز آتی دیبالا ستاره آرژانتینی با اهدای پیراهن یوونتوس به این نوجوان از امیر محمد علامه تشکر کند.


مطلب منتشر شده در روزنامه ایتالیایی

مطلب منتشر شده در روزنامه ایتالیایی

تصویر امیر ۱۰ ساله که پس از هر ضربه ایستگاهی شادی و تقلید از دیبالا را نمایش می‌دهد دور دنیا چرخیده است.

در این روزنامه به نقل از نوجوان ایرانی نوشته شده: امیر محمدعاشق یوونتوس و بعد از حذف ایتالیا از جام جهانی اشک در چشمانش حلقه زده است. او می‌گوید: اگر بوفون در یوونتوس می‌ماند با دیبالا و رونالدو این تیم شکست ناپذیر بود.

در بخشی از این گزارش هم نوشته شده: وی در اینستاگرام در حال حاضر ۳۲ هزار طرفدار دارد و به نظر می‌رسد فوتبال یک پسر آرژانتینی و یک پسر دهدشتی را به هم پیوند زده است. این زیبا است که هر دو عشق فوتبال دارند، رویاهایشان تقریبا یکسان است و هر دو نفر با پای چپ ضربه می‌زنند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی