افشاگری کی‎ روش درباره توافق استقلال با سیدجلال و وحید امیری
کارلوس کی روش بار دیگر درباره حضور حسین هدایتی در اردوی تیم ملی و مذاکره با سیدجلال حسینی و وحید امیری صحبت کرد

ماجرای حضور حسین هدایتی در اردوی تیم ملی از زبان کی روش

ظاهرا کارلوس کی روش در حاشیه نشست خبری دیروز خود صحبت‌هایی خصوصی با یکی دو خبرنگار داشته و حرف‎های مهمی هم زده است.

بخشهایی مهم از صحبت‌های خصوصی کی‌روش با خبرنگاران در نشست خبری یکشنبه که کانال تلگرامی طرفداران کی‎روش آن را از قول خبرنگاری به نام محمد حیرانی منتشر کرده است، بخوانید:

*    سرمربی تیم ملی از این ناراحت است که مخالفانش نه به عنوان منتقد یا از جایگاه خودشان بلکه از جایگاه مربی یا ستاره اسبق پرسپولیس مصاحبه می‌کنند تا او را مقابل هواداران پرسپولیس قرار بدهند.

او می‌گوید: پروین را دعوت کردم و به او گفتم که تو پدر همه ما هستی، وساطت کن و این دوستان بگو هر زمان دچار سوتفاهم یا مشکلی می‌شوند، بیایند بی‌واسطه یا حتی با واسطه با هم صحبت کنیم. اما علی پروین بعد از چند روز گفته از دست من کاری برنمی‌آید.

*    او در خصوص حضور حسین هدایتی در اردوی تیم ملی گفت: منصوریان می خواست به استقلال برود و تازه سرمربی این تیم شده بود، استقلال با جلال (حسینی) پیش قرارداد امضا کرده بود و قرارداد وحید امیری با استقلال هم امضا شده بود. آقای هدایتی آمد و سرمیز یک بسته پول از جیبش در آورد، به من نشان داد و دوباره در جیبش گذاشت و گفت اجازه بده ما با دو بازیکن اینجا مذاکره کنیم، به او و همراهانش گفتم اگر حرفی دارند در حضور همه با بازیکنان بزنند ولی کسی حق ندارد در اردوی تیم ملی جلسه مذاکره بگذارد.

اما بعد از اینکه به اتاقم رفتم، «افشین پیروانی» مقدمات ملاقات آن ها را در ساعت یک و نیم نیمه شب فراهم کرد من بعدا از این موضوع مطلع شدم. بعد از آن گفتم تا وقتی که من در تیم ملی هستم، هیچ ایجنتی، هیچ دلالی و هیچ باشگاهی برای مذاکره حق ندارد به اردوی تیم ملی بیاید. ولی رفتند گفتند کی روش پول گرفته و اجازه داده در اردو با بازیکن قرارداد ببندند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir