فاش شدن شرط بارسلونا برای بازگشت نیمار
اگر پیش از این هرگونه احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا غیرممکن بود، پس از مصاحبه اخیر مدیر اجرایی بارسا همه چیز تغییر کرده است

احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا افزایش یافت

نیمار و داستان جدایی او در بارسلونا که با جنجال های فراوانی همراه بود، باعث شد تا بسیاری، هرگونه احتمال بازگشتش را غیرممکن بدانند. او با انتقالی 222 میلیون یورویی به پی اس جی رفت و تبدیل به گران ترین بازیکن دنیا شد.

نیمار با باشگاه سابق خود وارد دعوی قضایی نیز شده است و هر دو با شکیت از یکدیگر، درخواست مبالغ هنگفتی کرده اند با این وجود پپ سگورا، مدیر اجرایی بارسا در مصاحبه اخیر خود حاضر نشد راه بازگشت فوق ستاره برزیلی را مسدود کند.

هنوز به قطعیت نمی توان گفت که اخبار مربوط به بازگشت نیمار، یک بازی رسانه ای برای پر کردن صفحات نشریات ورزشی است یا اینکه واقعا اقداماتی پشت پرده در دست انجام است.

نشره موندودپورتیوو، تیتر یک خود را به همین موضوع اختصاص داده است. طبق ادعای این نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا که آن را فوق سری نیز خوانده است، در بارسلونا منتظر حرکتی از سوی خود نیمار هستند. در واقع همه چیز به خود این بازیکن بستگی دارد. ابتدا او باید به سران پی اس جی و در راس آنها ناصر الخلیفی از تمایلش برای بازگشت به بارسا خبر بدهد و سپس باید به بارتومئو، رئیس بارسا اطلاع دهد که می خواهد اشتباهات گذشته را جبران کند.

تنها در این صورت بارسلونا تلاش خود برای بازگرداندن نیمار را آغاز خواهد کرد. همه می دانند که جدا کردن ستاره از پی اس جی، چه کار دشواری است و مسئولان بارسا قصد ندارند بیهوده وارد یک بازی با پایان مشخص شوند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی