ادعای مالک تراکتورسازی: تراکتور کهکشانی تر می شود!
مالک باشگاه تراکتورسازی مدعی شده است که فصل آینده تراکتورسازی را به صورت کهشکانی خواهد بست

تراکتور کهکشانیِ فصل بعد؛ واقعیت یا بلوف؟

تراکتورسازی کهکشانی، لقبی است که به تیم محبوب تبریزی داده شده. تیمی که ابتدای فصل جان توشاک بزرگ روی نیمکتش نشسته بود و سه کاپیتان تیم ملی در آن توپ می‎زنند. به این بازیکنان باید سه بازیکن بریتانیایی – استوکس، اروین و فورستر – را هم اضافه کرد که البته آنها دیگر در خدمت تراکتورسازی نیستند اما همین که سه کاپیتان تیم ملی عضو تراکتور هستند برای کهکشانی بودن این تیم کافیست. نکته ای که زنوزی نظر جالبی درباره‎اش دارد.

او در گفتگویی گفته: «به اعتقاد من تراکتورسازی هنوز کهکشانی نشده است. کهکشانی واقعی زنوزی را سال آینده ببینید. شاید از نظر شما این تیم کهکشانی باشد اما از نظر من سال آینده تراکتور اینگونه خواهد بود. ما دست‌مان برای امسال بسته بود چون تیم را دیر تحویل گرفتیم و همین که یکسری مشکلات و محدودیت داشتیم از جمله این که بیشتر از شش بازیکن نمی توانستیم جذب کنیم. ما در نیم فصل تا حدودی تیم را تقویت می‌کنیم و بقیه پروژه کهکشانی شدن تراکتورسازی برای فصل آینده خواهد بود.»

البته تراکتورسازی با 3 کاپیتان تیم ملی، چند بازیکن میلیاردی و البته چند خارجی گران قیمت همین حالا هم کهکشانی‌ترین تیم ایران است و مشخص نیست زنوزی چه نقشه‌هایی در سر دارد و چه بازیکنانی را برای فصل بعد جذب خواهد کرد تا تراکتورسازی از نظر او هم کهکشانی باشد!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir