رئال مادرید با ادن هازارد به توافق نهایی رسیده است!
براساس خبرهای منتشر شده ادن هازارد و رئال مادرید به توافق نهایی رسیده و در تابستان آینده این بازیکن در مادرید حضور خواهد داشت

توافق ادن هازارد با رئال مادرید

رسانه اوندا مادرید مدعی شده است باشگاه رئال مادرید برای جذب ادن هازارد در تابستان 2019 با این بازیکن بلژیکی به توافق رسیده است.

بحث حضور هازارد در رئال مادرید موضوع تازه‌ای نیست و بارها در پنجره‌های اخیر نقل و انتقالات تیتر داغ رسانه‌ها بوده است، حالا به نظر می‌رسد رئال مادرید بر سر جزییات شخصی این قرارداد با هازارد به توافق رسیده است. هر چند هنوز توافق با چلسی باقی مانده است.

این رسانه مدعی است که چلسی برای فروش ستاره خود 170 میلیون یورو می‌خواهد، اما رئال مادرید خیلی راضی به پرداخت این رقم برای بازیکنی نیست که سال آینده وارد سال آخر قراردادش با چلسی می‌شود.

آنها امیدوارند چلسی از رقم درخواستی خود کوتاه بیاید، و در عین حال کواچیچ را هم به عنوان بخشی از قرارداد انتقال، به صورت دائمی راهی استمفوردبریج کنند.

خود کواچیچ نیز مایل به ادامه کار در چلسی است. هازارد چندی پیش نیز به صورت علنی عنوان کرده بود دوست دارد روزی در رئال مادرید بازی کند و البته هنوز هم برای عقد قرارداد جدید با چلسی توافق نکرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir