جنجال مصرف گاز خنده توسط فوتبالیست های سرشناس! عکس
انتشار تصاویری از بازیکنان آرسنال در یک مهمانی، ممکن است تیم اونای امری را وارد حاشیه کند

ستاره های آرسنال در فاز خنده و سرخوشی!

نشریه سان تصاویری را از الکساندر لاکازت، مسوت اوزیل، پیر امریک اوبامیانگ و متئو گوندوزی منتشر کرده است که در حال مصرف دی نیتروژن مونوکسید هستند که به گاز خنده شهرت دارد. این گاز که برای بیهوشی و حتی تقویت خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد، در دوز پایین حس سرخوشی و توهم ایجاد می‌کند و مصرف آن به شدت در بریتانیا رواج پیدا کرده است.

در مهمانی‌ای که پیش از شروع فصل در شهر لندن برگزار شده بود، چندین بازیکن فوتبال به همراه حدود 70 دختر حضور داشتند. باشگاه آرسنال پس از اینکه متوجه این موضوع می‌شود، هشداری جدی به بازیکنانش در این رابطه می‌دهد. یک سخنگوی باشگاه در این رابطه گفت:" در رابطه با این موضوع با بازیکنان صحبت خواهد شد و مسئولیت‌هایشان به آنها به عنوان نماینده باشگاه آرسنال یادآوری می‌شود.

در یکی از این تصاویر، اوزیل، ستاره 30 ساله آرسنال، در حالی که چشمانش نیمه باز است و به نظر خیلی هوشیار نیست، بالنی از این گازها را به دهان گرفته است. لاکازت 27 ساله نیز که انگار خیلی از دور و اطرافش آگاه نیست، کام طولانی از این بالن می‌گیرد و سپس روی مبل پشت سرش می‌افتد.

تصاویری از پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم اهل گابن که در حال حاضر بهترین گلزن لیگ برتر است و سئاد کولاسیناچ 25 ساله نیز در حالی که از این بالن‌ها به دهان داشتند، منتشر شده است.

متئو گوندوزی 19 ساله نیز در حال مصرف این ماده که می‌تواند منجر به بی هوشی، حمله قلبی و حتی مرگ شود، دیده شده است. او که روی مبل لم داده است، درحالت دراز کش از این گاز مصرف می‌کند. هنریک مخیتاریان و شکودران مصطفی، دو بازیکن دیگر آرسنال نیز در این مهمانی حضور دارند؛ ولی تصویری از هیچکدام از آنها در حال مصرف گاز خنده منتشر نشده است.


بازیکنان آرسنال و مصرف گاز خنده!

بازیکنان آرسنال و مصرف گاز خنده!

تصاویر منتشر شده از این مهمانی مطمئنا نگرانی بسیاری برای هواداران آرسنال، اونای امری، سرمربی تیم و دیگر اعضای باشگاه به وجود خواهد آورد.

یکی از حاضران در مهمانی مدعی شده که از چیزهایی که می‌دیده، شوکه شده است. او گفت:" بسته های گاز خنده به داخل اتاق آورده شد و بازیکنان شروع به باز کردن بادکنک‌ها و مصرف گاز شدند. آنها کاملا عقلشان را از دست داده بودند و انگار بی هوش شده بودند. اوضاع خیلی بد شد. اوزیل تنها به یک نقطه نگاه می‌کرد. او یک کام طولانی از بادکنک گرفت و انگار هوشیاری اش را از دست داد و روی صندلی افتاد. بازیکن جوانی که موهای فر داشت (گوندوزی) نیز تشویق شد که بیشتر مصرف کند و حالش بدتر شد. آنها گاز را مصرف می‌کردند و کاملا ناهشیار روی صندلی می‌افتادند. دیدن این ورزشکاران که الگویی برای عده ای هستند، بسیار عجیب بود.  اگر هواداران و مربیان می‌توانستند ببیند چه اتفاقی افتاده است، مطمئنا وحشت می‌کردند."

آرسنال در بازی بعدی خود پس از این مهمانی، 2-0 مقابل سیتی شکست خورد و سپس دو شکست پیاپی دیگر در شروع لیگ به دست آورد. با این حال، از هفته سوم، توپ‌چی‌ها جان تازه ای گرفتند و تا به امروز در 20 بازی شکست ناپذیر بوده اند. آنها با 30 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند.

نکته جالب دیگر در این میان این است که بازیکنان با تجربه تر، گوندوزی را تشویق می‌کنند که از این گاز استفاده کند. اوبامیانگ پس از مصرف این بادکنک ها شروع به خندیدن می‌کند و به محض اینکه گاز وارد خونش می‌شود، تاثیرش به وضوح مشخص است.

اوزیل که پردرآمدترین بازیکن تیم است، از یک بادکنک کام می‌گیرد و سپس آن را به مخیتاریان تعارف می‌کند؛ ولی مخیتاریان پیشنهاد اوزیل را قبول نمی‌کند و شروع به خوردن آب نبات می‌کند.

در ابتدای فصل، اونای امری اعلام کرده بود که مصرف آبمیوه در تیمشان ممنوع است؛ زیرا قند زیادی دارد. اما به نظر، اوضاع در آرسنال بسیار نامناسب تر از مصرف قند است. یکی از منابع باشگاه در این رابطه گفت:" اگر امری از مصرف آب میوه بازیکنانش ناراضی بوده، خدا می‌داند که نسبت به مصرف گاز خنده و الکل چه واکنشی خواهد داشت. این اتفاق متعلق به مدتی قبل است و آرسنال در حال حاضر در فرم خوبی است؛ ولی نمی‌توان چنین رفتاری را به خصوص از تیم اصلی نادیده گرفت."

تولید و پخش این ماده می‌تواند تا 7 سال زندان، جریمه ای سنگین یا هر دو را برای متهم به همراه داشته باشد. البته این اولین باری نیست که بازیکنان فوتبال در حال مصرف گاز خنده شکار شده اند. پیش از این نیز رحیم استرلینگ در سال 2015، اقدام به مصرف گاز خنده کرده بود که با واکنش بسیار تند مطبوعات همراه شده بود. کایل واکر نیز یک بار مصرف کرده بود که مجبور به عذرخواهی از این بابت شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com