ادعای جنجالی دستیار کی روش: پیروانی حرف های عجیبی علیه برانکو میزد!
اوسیانو دا کروز مربی تیم ملی و دستیار کی روش, مصاحبه ای جنجالی علیه افشین پیروانی انجام داده است

ادعای روز؛ پیروانی علیه برانکو حرف می‌زد!

مصاحبه افشین پیروانی و حمله او به کالوس کی روش و افشاگری اش درباره ماجرای حضور هدایتی در اردوی تیم ملی واکنش عجیب اوسیانو دا کروز را به دنبال داشت.

دستیار کی روش که در ورزشگاه آزادی حضور داشت و پس از تشویق برانکو و هو شدن توسط هواداران پرسپولیس ورزشگاه را ترک کرد مصاحبه جالبی کرد و حرف های عجیبی را درباره پیروانی زد.

او البته ابتدا درباره رفتنش از استادیوم گفت: «من استادیوم را ترک کردم ودلیل آن هم بی‌احترامی و تکرار رفتارهای تحریک آمیز و توهین‌آمیزی بود که متاسفانه توسط برخی از افراد در ورزشگاه انجام شد و این اتفاق تنها یک دلیل دارد و آن این است که برخی افراد در حال تحریک و تغییر علایق برخی از هواداران پرسپولیس بر علیه تیم ملی هستند.»

او در ادامه واضح‌تر صحبت کرد و گفت: « پیروانی یک نمونه از افرادی است که با بیان مطالبی که نادرست و دروغ است، از پشت پرده در حال ایجاد این فضای تحریک‌آمیز و خصومت‎آمیز هستند. آقای پیروانی بنده را شگفت‌زده نمی‌کند. من حتی خجالت می‌کشم که صحبت‌هایی که او راجع به آقای برانکو را مطرح کردند را بیان کنم، صحبت‌هایی که باید بگویم ناخوشایند بود ولی اگر لازم باشد من آن صحبت‌ها را حتی در مقابل آقای برانکو عنوان می‌کنم. این تنها من نبودم که این صحبت‌ها را شنیدم بلکه همه این صحبت‌ها را شنیده‌اند. اما حالا که او به دنبال ایجاد فضایی برای برگشتن به باشگاه پرسپولیس و بودن در کنار برانکو است صحبت‌هایش را برعکس کرده و سمت و سوی این صحبت‌ها را به طرف سرمربی تیم ملی و همینطور تیم ملی تغییر داده است. اما واقعا چه اشخاصی می‌توانند به صحبت‌های او اعتبار ببخشند، شخصی که توسط کمیته اخلاق به مدت 5 سال محروم شده بود.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir