اهدای تندیس مهر حقوق بشر به علی دایی
به پاس اقدامات خیرخواهانه و بشردوستانه علی دایی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، "تندیس مهر حقوق بشر" به او اهداء شد

جایزه حقوق بشری برای علی دایی

در مراسمی که عصر دیروز (دوشنبه) برگزار شد، تندیس مهر حقوق بشر از سوی کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری کرمانشاه به علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان به پاس اقدامات خیرخواهانه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و همچنین جمعیت امداد دانشجویی امام علی (ع) به پاس فعالیت‌های اجتماعی در حوزه حقوق کودکان و زنان اهداء شد.

علی دایی در این مراسم، به تشریح آخرین اقدامات خود در بازسازی تعدادی از واحد‌های مسکونی روستایی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه پرداخت و اظهار کرد: پس از زلزله بزرگ سال گذشته کرمانشاه حدود ۳۰۰ تریلی کمک‌های غیرنقدی را با کمک مردم و همراهی دوستان به مناطق زلزله‌زده ارسال کردیم.

وی در ادامه با بیان این‌که جمعا بیش از ۱۰ میلیارد تومان کمک نقدی مردمی جمع‌آوری کردیم، گفت: علاوه‌بر کمک‌های نقدی و غیرنقدی، خیرینی نیز در کار‌های اجرایی بازسازی همچون لوله‌کشی، تامین رنگ واحدها، کلید، پریز و... به ما کمک کردند.

دایی تصریح کرد: در حال حاضر نیز در بحث بازسازی در دو روستای مله‌رولان و تپانی مشغول به‌کار هستیم که در روستای مله‌رولان تاکنون ۵۰ واحد را به‌صورت کامل آماده کرده‌ایم و به‌زودی تحویل خواهند شد. در این روستا ۲۵ واحد نیمه‌کاره رها شده توسط پیمانکاران هم وجود دارد که آن‌ها را مقاوم‌سازی کرده و به اتمام رسانده‌ایم. امروز (دوشنبه) نیز کلنگ مجتمع ۶۰ واحدی روستای تپانی را بر زمین زدیم.

وی افزود: در روستای تپانی قدیم ۱۲ واحد و در روستای تپانی جدید ۲۰ واحد نیمه‌کاره رها شده وجود دارد که آن‌ها را نیز تکمیل خواهیم کرد. با همکاری دوستان جمعا حدود ۱۷۰ تا ۲۰۰ واحد مسکونی را در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی یا تکمیل می‌کنیم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir