ادعای جنجالی نمازی درباره خیانت دستیارانش
امید نمازی پس از جدایی از ذوب آهن صحبت های جنجالی را مطرح می کند

جنجال نمازی؛ دستیارانم خیانت کردند

مصاحبه دیروز یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن علیه امید نمازی و انتقاد از مصاحبه‌های او با رسانه‌ها باعث شد تا نمازی امروز پاسخ این انتقادها را به شدیدترین شکل بدهد و البته زوایای جدیدی از اتفاقات باشگاه ذوب‌آهن را رسانه‌ای کند. نمازی امروز در مصاحبه‌ای بلند با ورزش 3 ادعاهای عجیبی مطرح کرد که ماجرای خیانت دستیارانش از همه عجیب‌تر و غیرمنتظره‌تر بود.

این بخش از صحبت‌های نمازی را بخوانید:

«صحبت جالب و تعجب آور سرپرست در رابطه با کم مهری من نسبت به دستیارانم بوده که این واقعا جای تعجب و تاسف دارد که ایشان این حرف را بزنند. آقای سرپرست یادتان می آید شب پیش از جدایی ام از ذوب آهن به همراه نفری که نیاز به ذکر نام ایشان نیست نزد من برای خداحافظی آمده بودید، در همان شب به من گفتید دستیارانم بزرگترین خیانت را در حق من کرده اند و از هر کسی که شما فکر کنید بیشترین افرادی که به شما خیانت کردند همین دستیارانتان بوده اند؟!

این دقیقا صحبتی بود که ایشان در شب آخر انجام دادند. جالب اینجاست در کل زمان حضورم در اصفهان نه تنها آقای سرپرست بلکه تمام اطرافیانم چه در تیم و چه در خارج از تیم دائما این نکته را به من گوشزد می شدند که مراقب دستیارانم باشم.

من بعد از این حرف و حدیث ها از باشگاه خواستار یک جلسه در این رابطه شدم تا ببینیم مشکل کجاست و می خواستم دستیارانم را با چنین افراد رو در رو کنم اما هیچ زمان این آقایان علاقمند به برطرف کردن این موضوع یا رو به رویی با این مشکل نشدند و من وقتی با دستیارانم صحبت می کردم اعلام می کردند که هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد و فقط همین آقایان می خواستند رابطه خوب بین ما را خراب کنند ولی حالا آنها کاسه داغ تر از آش برای دستیارانم شده اند.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir