آقای مایلی کهن شما اجنبی پرست هستید نه ما
محمد مایلی کهن بار دیگر شروع به انجام مصاحبه های تند علی کی روش و تیم ملی ایران کرده است

بازهم مصاحبه های تند محمد مایلی کهن علیه کی روش

محمد مایلی کهن به همه آنهایی که از تیم ملی و کی روش حمایت می کنند می گوید اجنبی پرست. او علاقه میلیون ها نفر را نادیده می گیرد، چشمانش را می بندد و خیلی راحت می گوید هرکس طرفدار کی روش اجنبی پرست است.

در واقع این چهره «دائم المصاحبه رسانه‌های مکتوب، تصویری و شنیداری مخالف کی‌روش و تیم‌ملی» سعی دارد تمام نتایج خوب ایران با مربی پرتغالی را زیر پا بگذارد و تنها به مخاطبان القا کند که او موفق نبوده، بنابراین اگر کسی حمایتش کند، طرفدار اجنبی‌هاست!

بماند که این حرف‌های تکراری بی شک دیگر خریداری در ایران ندارد.

اتفاقا می توان این روزها تعریف واقعی برای اجنبی پرستی داشت. پیدا کردن این تعریف هم زیاد سخت نیست.

برای اجنبی پرستی فقط نیاز نیست شما از یک خارجی به خاطر عملکرد خوبش خوشتان بیاید، بلکه اجنبی پرستی را می توان در این معنا کرد که شما برای شکست تیم ملی کشورتان کاری می کنید که رقبای خارجی  نمی توانند!

این روزها محمد مایلی کهن سکوت نمی کند. او بیش از هر زمان دیگری تیم ملی را آماج حملات خود قرار می دهد و همچنان طرفداران کی روش را اجنبی پرست می خواند، در حالی که خودش علیه تیم‌ملی، به نفع رقبای ایران مصاحبه کند. اسم این اجنبی پرست بودن نیست؟

اینکه شما هر روز از خواب بیدار شوید و در فاصله یک هفته مانده تا شروع جام ملت ها علیه تیم ملی کشور خودتان مصاحبه کنید. واقعا اسم این کار را چه می توان گذاشت؟ اگر اسمش اجنبی پرستی نباشد، قاعدتا میهمن دوستی یا میهن پرستی هم نیست چون شما به صرف تنفر از یک نفر، سعی می کنید با حملات شدید تیم ملی خود را تضعیف کنید.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir