مبلغ درخواستی قوچان نژاد؛ 900 هزار دلار برای یک فصل و نیم!
گفته می شود رضا قوچان نژاد برای قرارداد به مدت یک فصل و نیم مبلغ 900 هزار دلار از پرسپولیس درخواست کرده است

قیمت گوچی مشخص شد

مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از آنکه مطمئن شدند قوچان نژاد از آپوئل قبرس جدا می‌شود، رسماً پیشنهاد مالی خود را به گوچی اعلام کردند. قوچان‌نژاد بدون آنکه با پرسپولیسی‌ها در مورد مسائل مالی چانه بزند از مسئولان این باشگاه وقت خواست تا پس از بررسی مسائل شخصی اش به آن‌ها پاسخ بدهد.

او که گفته می‌شود همسرش پس از سالها زندگی در اروپا هنوز آمادگی بازگشت به ایران را ندارد به پرسپولیسی‌ها گفت تا جمعه‌شب جواب نهایی را خواهد داد. در این میان ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس مصاحبه کرد و مدعی شد رضا قوچان‌نژاد درخواست مالی سنگین و غیرمتعارفی دارد!

اما محمودرضا فاضلی مدیر برنامه‌های رضا قوچان‌نژاد دیروز این خبر را تکذیب کرد و گفت هیچ پیشنهاد مالی به پرسپولیس نداده است!

این در حالی است که دیروز از زبان یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس شنیدیم گویا مدیربرنامه‌های رضا قوچان‌نژاد درخواست ۹۰۰ هزار دلاری برای یک فصل و نیم داشته است! رقمی که با توجه به گرانی ارز و دلار در ایران رقم هنگفتی است.

هرچند رضا قوچان‌نژاد مهاجم مورد نظر برانکو است، اما این سرمربی کروات همیشه گفته دوست ندارد نظام مالی تیمش را برهم بزند. پرداخت ۹۰۰ هزار دلار به گوچی می‌تواند باعث دودستگی در تیمش شود.

در همین ارتباط گفته می شود برانکو قید گوچی را زده و به باشگاه اعلام کرده روی گزینه های دیگر (طارمی و یک مهاجم خارجی) تمرکز کند. با این حال از یک منبع نزدیک به باشگاه تراکتورسازی شنیدیم که باب مذاکره بین قوچان نژاد و تیم تبریزی همچنان باز است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی