درخواست غیرمنتظره کارلوس کی روش از علی کریمی و فرهاد مجیدی
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از علی کریمی و فرهاد مجیدی خواست به امارات رفته و از تیم ملی حمایت کنند

کی روش دوباره پرچم سفید تکان داد

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: باهمه مشکلاتی که در فرودگاه با آن روبرو شدیم اما هواپیمای ما آماده پرش است.

وی درباره وضعیت تیم ملی هم ادامه داد: همان طور که گفتم هواپیمای تیم ملی آماده پرواز که همان جام ملت های آسیاست، است. همه تمرکز ما روی بازی با یمن است. آن ها تیم جنگجویی هستند و چیزی برای از دست دادن ندارند اما ما هم آماده این بازی هستیم. مسابقات و مسیر طولانی در پیش داریم اما مسیر ما طولانی و بلند است امیدوارم کار ما کوتاه نباشد و می خواهیم بازی های خوبی اینجا انجام دهیم. شروع ما در این مسابقات اهمیتی ندارد اما می خواهیم پایان خوبی در این مسابقات داشته باشیم. هیچ سیر طولانی با بر نداشن قدم های محکم اتفاق نمی افتد. باید قدم های محکمی برداریم. نمی توانیم به قله برسیم اما به کوه نرویم. با دست اندازهایی روبرو هستیم اما باید آن ها را از پیش برداریم.

سرمربی تیم ملی در خصوص گلایه‌های پژمان منتظری که اعلام کرده خیلی ها مدعی هستند تیم ملی از حالا قهرمان است و فوتبالی حرف نمی‌زنند اما در واقعیت باید پله پله قدم برداریم تا به موفقیت برسیم تصریح کرد: برای اشخاصی که در منزل نشسته اند این حرف‌ها کار آسانی است اما برای ما نه. همه تمرکز ما باید روی بازی‌ها باشد. باید بازی به بازی جلو برویم. در چند سال گذشته شخصیت خوبی به دست آوردیم اما این به ما برای موفقیت کمک نمی‌کند. برای قهرمانی باید تک به تک جلو برویم تا به موفقیت برسیم. کدام تیم از ۵ تیم اول جام جهانی روسیه در رنکینگ بالا قرار داشت؟ این نشان می دهد باید برای موفقیت تلاش کرد.

کی‌روش درباره دعوت از علی دایی و مهدی مهدوی کیا و حضور آنها در امارات افزود: الان زمانی است که همه باید متحد کنار هم باشیم. اینجا هیچ رنگ و باشگاهی نداریم و صحبت فقط از تیم ملی است. علی دایی همیشه هوادار اول تیم ملی بوده و با پیراهن شماره یک پیش ماست. امیدوارم کریم باقری، جلال حسینی ، علی کریمی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام و ... با پیراهن شماره ۱۲ کنار تیم ملی باشند و به تیم ملی کمک کنند. تنها کاری که امیدوارم رخ ندهد این است که بزرگانی که اسم بردم  یا باید  روی نیمکت تیم ملی بنشینند یا با شما رسانه ها بازی کنند .البته در این صوبرت خیلی قوی می شوید و چون احتمال برنده شدن مقابل ما زیاد است من هم این اجازه را نمی دهم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir