اخراج یکی از اعضای کادرپزشکی تراکتورسازی بخاطر علی کریمی
یکی از اعضای کادر پزشکی باشگاه تراکتورسازی طی حکمی از سوی مدیریت این باشگاه از کار اخراج شد

جزئیاتی تازه از اخراج یک تراکتوری؛ پای جادوگر در میان بود!

اخراج یکی از اعضای کادرپزشکی باشگاه تراکتورسازی باعث تعجب اهالی فوتبال شده بود. در متن حکم آمده بود: «جلسه کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی جهت رسیدگی به تخلف یکی از اعضای کادر پزشکی تیم به‌دلیل رفتار و اظهارات خارج از شئونات حرفه‌ای و سوء‌استفاده از نام باشگاه در یک برنامه تلویزیونی تشکیل شد.

براساس رای کمیته انضباطی، این فرد از جمع اعضای کادر پزشکی اخراج شد.» و البته توضیح بیشتری در این رابطه ارائه نشده بود.


در همین زمینه، یکی از مسئولان باشگاه تراکتورسازی به ما گفت: «علی کریمی فوتبالش را با پیراهن تراکتورسازی به پایان رساند. همان فصل تراکتورسازی قهرمان جام حذفی شد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز شرایط خوبی برای خود رقم زده بود. یکی از اعضای کادرپزشکی باشگاه تراکتورسازی، کارت آخرین بازی آسیایی علی کریمی با پیراهن تراکتور را از طریق یک فروشگاه اینترنتی به حراج گذاشته بود تا بتواند از طریق مزایده، این کارت بازی را با بالاترین قیمت ممکن به فروش برساند.»


این فرد اضافه کرد: «در یکی از برنامه‌های تلویزیونی، این موضوع رسانه‌ای شد. مجری آن برنامه با فردی که در کادر پزشکی تیم ما فعالیت می‌کرد، تماس گرفت و حرف‌هایی به میان آمد که باعث اخراج این فرد از تراکتورسازی شد. ما نمی‌توانستیم باور کنیم یک نفر از کسانی که روی نیمکت تیم مان می‌نشیند، راهی رختکن می‌شود و خودش را یک تراکتوری می‌داند، با شخصیت باشگاه به این شکل بازی کند. به همین خاطر جلسه کمیته انضباطی تشکیل شد و او را اخراج کردیم.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی