استعفای غیرمنتظره مدیرعامل تراکتورسازی بخاطر آمدن کی روش به این تیم!
گفته می شود علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به این دلیل استعفا داده که ممکن است کارلوس کی روش سرمربی تراکتور شود

تراکتور و استعفای اسدی؛ پای کی‌روش در میان است؟

علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از سمت خود در این باشگاه استعفا داد. در برخی رسانه‌ها اعلام شده قانون پرسروصدای منع به کارگیری بازنشسته‌ها باعث شده تا اسدی استعفا بدهد اما این درست نیست. چرا که باشگاه تراکتورسازی مدتی است که تبدیل به یک باشگاه خصوصی شده و شامل این قانون دولتی نمی‌شود. ضمن این که حتی رسانه‌های رسمی باشگاه تراکتورسازی هم در خبر استعفای اسدی هیچ اشاره‌ای به دلیل این استعفا نکرده‎اند و همین باعث شده تا شایعات عجیب و غریبی در این باره به راه بیفتد!

شایعه بزرگ می‎‌تواند بزرگ‌ترین بمب تاریخ باشگاه تراکتورسازی باشد و آن حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت این تیم است. همه شرایط هم برای ترکیدن این بمب فراهم است. محمدرضا زنوزی رابطه‌ای صمیمانه با کارلوس کی‌روش دارد.

سرمربی تیم ملی مدتی پیش به دعوت زنوزی به تبریز رفت و از باشگاه گسترش فولاد بازدید کرد. زنوزی هم یک فروند هواپیمای شرکت خود یعنی آتا را در اختیار تیم ملی ایران گذاشت.

از سویی رابطه اسدی و کی‌روش اصلا خوب نبود و این دو در یکی دو سال اخیر حسابی علیه یکدیگر مصاحبه کرده بودند و استعفای ناگهانی اسدی می‌تواند نشانه حضور کی‌روش در تراکتور در آینده‌ای نزدیک باشد. گفته می‌شود اسدی در جمعی دوستانه این ماجرا را تلویحا تایید کرده و مدعی شده که چون احتمال داده که مالک باشگاه تراکتورسازی قصد دارد کی‌روش را سرمربی این تیم کند ترجیح داده از سمتش کناره‌گیری کند و از تبریز برود!

این شایعه هرچند همین حالا هم زیاد باورکردنی نیست اما قطعات پازل آن به خوبی در کنار هم جا گرفته‌اند و اصلا بعید نیست در روزهای آینده یعنی پس از پایان جام ملت‌های آسیا، این پازل با نشستن کارلوس کی‌روش روی نیمکت تراکتورسازی تکمیل شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir