واکنش وکیل رونالدو به درخواست نمونه DNA توسط پلیس
وکیل رونالدو از اینکه درخواست شده از موکلش برای پرونده تجاوز DNA گرفته شود، اظهار تعجب کرد

رابطه رونالدو و مایورگا طبق رضایت طرفین بوده است

وکیل کریستیانو رونالدو می‌گوید درخواست پلیس لاس وگاس برای گرفته شدن نمونه DNA از این بازیکن پرتغالی برای تکمیل فرآیند تحقیقات درباره پرونده تعرض او به یک زن آمریکایی در سال ۲۰۰۹، تعجب‌آور نیست.

پلیس لاس وگاس، جایی که گفته می‌شود رونالدو در سال ۲۰۰۹ به یک زن شهروند آمریکا به نام کاترین مایورگا تعرض کرده است، روز پنجشنبه هفته جاری اعلام کرده که باید از ستاره خط حمله یوونتوس نمونه DNA‌ گرفته شود تا آن را با نمونه‌ای که روی لباس فرد قربانی وجود دارد، مطابقت دهد.

پیتر کریستیانسن، وکیل رونالدو در این خصوص به نشریه تلگراف، گفت: آقای رونالدو همیشه از جمله امروز، تأکید کرده اتفاقی که سال ۲۰۰۹ در لاس وگاس رخ داد، براساس رضایت دوجانبه بوده است پس این خیلی تعجب‌آور نیست که نمونه DNA وجود داشته باشد، همین‌طور اینکه پلیس این تقاضای بسیار استاندارد را به عنوان بخشی از تحقیقاتش نیاز داشته باشد.


طبق گزارشی که نشریه اشپیگل آلمان سال گذشته منتشر کرد، رونالدو متهم است که در ماه سپتامبر سال ۲۰۰۹ پیش از پیوستن به رئال مادرید، ‌در هتلی در شهر لاس وگاس به مایورگا تعرض کرده و پس از آن رقمی نزدیک به ۴۰۰ هزار یورو به عنوان حق‌السکوت به او داده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tasnimnews.com