حال و روز فرنوش شیخی بخاطر درگذشت پدرش در سقوط هواپیما
متأسفانه فرنوش شیخی که سابقه عضویت در تیم ملی والیبال بانوان را در کارنامه دارد در سانحه سقوط هواپیمای باربری ارتش پدرش را از دست داد

درگذشت پدر فرنوش شیخی در سانحه سقوط هواپیما

سانحه سقوط هواپیمای باربری ارتش که دل تمام هموطنان را به درد آورد، از اولین ساعات بعد از ظهر دوشنبه که اسامی جان‌باختگان این سانحه منتشر شد، بهانه مضاعفی برای پیگیری اخبارش به ورزشی‌ها و ورزش‌دوستان داد چرا که نام فریدون شیخی، پدر فرنوش شیخی هم در فهرست درگذشتگان این حادثه تلخ بود.

فریدون شیخی، پدر فرنوش شیخی ملی‌پوش والیبال بانوان ایران و پدر همسر کاوه رضایی، ستاره ایرانی کلوپ بروژ بلژیک مهماندار و عضو کادر پرواز این هواپیما بود، هواپیمایی که با ۱۶ سرنشین در صفادشت کرج سقوط کرد و به غیر از یک نفر (فرشاد مهدوی‌نژاد) تمام سرنشینانش جان خود را از دست دادند.

دقایقی بعد از تأیید این بخش از خبر، فدراسیون‌های والیبال و فوتبال به فرنوش شیخی و کاوه رضایی تسلیت گفتند و البته کارلوس کی‌روش و ملی‌پوشان با همه بازماندگان جان‌باختگان این سانحه همدردی کردند.

دیروز همکاران‌مان تلاش کردند با فرنوش شیخی درباره این حادثه تلخ حرف بزنند، اما این ملی‌پوش داغدار والیبال نای حرف زدن نداشت. فریبا سلیمانی، مربی‌اش که یکی از اولین چهره‌های ورزشی بود که به فرنوش شیخی تسلیت گفت، مدعی شد: «فرنوش قرار بود یک‌شنبه شب به بلژیک برود، اما به خاطر اردوی کاوه رضایی و تیم بروژ در دوحه قطر، چند روزی سفرش را به تأخیر انداخت تا به اتفاق همسرش کاوه رضایی با هم به بلژیک برگردند.»

سلیمانی گفت: «فرنوش این خبر را که شنید شوکه شد، بچه‌ها و همبازیان فرنوش از تهران، ترکیه و... با او تماس گرفتند تا دلداری‌اش بدهند، اما او هیچ حرفی برای گفتن نداشت و اصلاً نتوانست با آن‌ها حرف بزند و فقط می‌گفت باورم نمی‌شود، کاش خواب باشد.»

کاوه رضایی هم با همسرش تماس گرفت و به او دلداری داد. کاوه در تلاش بود مدیران بروژ را متقاعد کند از اردوی این تیم در دوحه خارج شود و با سفر به ایران کنار همسرش باشد. فرنوش شیخی و مادرش دیروز پیگیر کار‌های تحویل پیکر زنده‌یاد فریدون شیخی بودند تا مراسم تشییع را برگزار کنند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی