کی روش همه را گیج کرده و کسی ترکیب ایران را نمیداند
شاید از اینجا به بعد جام کی روش کمی دستش را رو کند و کم کم مهره هایی را بازی دهد که بیشتر روی حضورشان در ترکیب ایران نظر دارد

ترکیب ایران همه را گیج کرده است

بعد از بازی عراق، پیش از ترک میکس زون ورزشگاه بازیکنان تیم ملی همه با روحیه درباره آینده حرف می زنند. این شبیه به چیزی نیست که بعضی از مردم فکر می کنند.

بعد از تساوی مقابل عراق بعضی از هواداران نگران شدند. یکی مثل مهدوی کیا هم به کی روش  و بازیکنان کنایه زد. اما فارغ از اینها، بازیکنان تیم‌ملی با روحیه درباره آینده و این جام حرف می‌زدند. از امید ابراهیمی بگیرید تا سردار و مهدی طارمی و دیگر بازیکنان. از مرتضی پورعلی گنجی که سوال کردیم گفت اتفاقا تیم بد بازی نکرد. او تاکید داشت شرایط تیم خوب است.

کی‌روش در بازی عراق کاری کرد که دوباره همه گیج شدند. او باز هم دستش را رو نکرد. تصمیم گرفت در ترکیب تیمش دست ببرد تا واقعا همه را گیج کند. کی روش از اول جام حتی خبرنگاران ایرانی را هم گیج کرده است، به شکلی که حالا کسی واقعا نمی تواند بفهمد او چه ترکیبی را داخل زمین می فرستد. مثلا طارمی، اشکان و ترابی در دیدار عراق روی نیمکت بودند. حتی مرتضی پورعلی‌گنجی هم بیرون نشست. حضور روزبه چشمی در خط هافبک هم از آن تغییرات ناگهانی بود.

بنابراین کسی نمی تواند بفهمد واقعا در سر کی روش چه می گذرد. او دستش را رو نکرده و برای مربیان دیگر، این مسئله یک ابهام بزرگ است.

کی روش بارها و بارها در این جام تاکید کرد 23 بازیکن دارد که هر کدام می توانند بازی کنند.

وقتی از طارمی هم در این باره سوال کردیم اینطور جواب داد: «باور کنید ما اینجا بازیکن فیکس و ذخیره نداریم. همه در یک لول هستیم و به خاطر همین کی روش هرکس را بازی دهد فرقی ندارد.»

حالا شاید از اینجا به بعد جام کی روش کمی دستش را رو کند و کم کم مهره هایی را بازی دهد که بیشتر روی حضورشان در ترکیب ایران نظر دارد. البته شاید در بازی عمان هم او دوباره تغییرات داشته باشد ولی از آن بازی به بعد-در صورت صعود-ترکیب اصلی‌اش را روانه زمین کند. تا اینجای جام فعلا ایران و ترکیبش برای همه ناشناخته مانده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: دنیای ورزش تورنتو