خیانت نامزد جوان مارادونا به وی؛ دلم می خواست سرش را جدا کنم!
دیگو آرماندو مارادونا از نامزد جوانش روسیو اولیوا جدا شد و حالا حاشیه های متعددی درباره این جدایی پیش آمده است

جدایی مارادونا از نامزد جوانش روسیو اولیوا

چندی پیش بود که خبر جدایی دیگو آرماندو مارادونا از نامزد جوانش روسیو اولیوا روی وب سایت های خبری قرار گرفت و بدین ترتیب اسطوره فوتبال آرژانتین به نامزدی شش ساله اش با روسیوی جوان خاتمه داد. البته در آستانه سال نوی میلادی، هم مارادونا و هم روسیو می کوشیدند تا این خبر را تکذیب کرده و حتی تصویری درکنار هم در اینستاگرام منتشر نمودند ولی شواهد و قراین حکایت از آن داشت که این دو از هم جدا شده اند.

دیگو مارادونا در میانه کشمکش ها و درگیری ها با روسیو، تنها، بیمار و افسرده در میهمانی های خانگی حضور می یافت و پس از آن هم کارش به بیمارستان کشید و بعد از انجام یک عمل جراحی چند روزی است که بهبود یافته.

در روزهای اخیر روسیو در کامنت های یکی از پست هایش دراینستاگرام در گفتگو با هوادارانش، خبر جدایی از مارادونا را تائید کرد و حالا نوبت دن دیگو رسیده که در مورد جدایی از روسیو اظهار نظر کند.

مارادونا، تنها و عصبانی از نامزد سابقش در گفتگو با برنامه تلویزیونی اینتروسوس، خبر جدایی اش از روسیو را تائید کرد و گفت:« عشق من به روسیو، مُرده؛ او اصلا برایم هیچ جذابیتی ندارد. مدتها بود که از نظر احساسی از او دل بریده بودم و تنها زندگی می کردم. در دوبی، او به تنهایی به گردش می رفت تا عکس بگیرد و آنها را برای دوستانش بفرستد و چیزهایی را از من پنهان می کرد. همانجا بود که همه چیز برایم تمام شد.»


خبر جدایی مارادونا از روسیو یکی از جنجالهای هفته های اخیر رسانه های آرژانتینی است و یکی از روزنامه های این کشور حتی نوشته که روسیو به اسطوره فوتبال آرژانتین خیانت کرده . مارادونا در پاسخ به سوالی دراین رابطه گفت:« راستش من خیلی ساده و احمق بودم. روسیو ورقی را امضا کرد که طی آن نمی تواند چیزی بگوید. او کاملا از زندگی من خارج شده. آیا من با او بدرفتاری کردم؟ پرونده تمام ماجرا در دست وکلایم است.»

اما این پایان داستان عاشقانه مارادونا با نامزد جوانش نیست؛ چرا که دن دیگو حالا به شدت از دست روسیو عصبانی است. چرا که این دختر جوان آرژانتینی درخواست کرده تا نیمی از دارایی هایی که مارادونا در این سالها در دوبی و مکزیک کسب کرده را مال خود کند و حتی از مارادونا تقاضای غرامت کرده؛ چرا که به خاطرمارادونا مجبور شده تا سرزمین مادری را ترک کرده و درکشورهای مختلفی از جمله امرات و مکزیک زندگی کند و همین باعث شده تا به کارنامه فوتبالی حرفه ای اش، خدشه وارد شود.

مارادونا در واکنش به شکایت قانونی و مالی روسیو گفت:« من خشن نیستم و دست بزن ندارم ولی دلم می خواهد سر روسیو اولیوا را از تنش جدا کنم.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net